Cape Epic 2021

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
wimwimwim
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 02 okt 2017 14:53

Cape Epic 2021

Bericht door wimwimwim »

Hallo,

Alleen is maar alleen, en ik wil graag toch een keer deelnemen aan de Cape Epic...
Het is helemaal niet zeker dat dit lukt via free entry, maar hoop toch een poging te ondernemen voor 2021.

Who Am I?
-31 en in de fleur van m'n leven, uit Antwerpen / 59 kilo 'droog' aan de haak
-Sworks epic custom bike
-Ik fiets fervent sinds 2,5j en heb reeds enkele buitenlandse races op de teller staan (ook Z-Afrika)
-Volg coaching via 185center
-Materiaalfreak
-Fietsverslaving
(+ een vrouw die niet meegaat)

Wie zoek ik?
- Iemand als ik die wil doorrijden/racen en het onderste uit de kan halen, maar het ' genieten' ook kan apprecieren. ( Af en toe eens sterven moet je erbij nemen)
-Liefst omgeving Antwerpen zodat we af en toe eens samen kunnen trainen, maar dat is niet persé een harde eis.
- Goeie conditie/getrainde fietser ( min. ftp van 5W/kg )
- ...

Bedoeling is dus echt wel iemand te vinden van ongeveer hetzelfde niveau... Niet eenvoudig, maar who knows :)

Altijd welkom !

Groetjes,

Wim
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Re: Cape Epic 2021

Bericht door BertG »

Gaat inderdaad niet gemakkelijk zijn, met een ftp boven 5 zit je al zowat bij de pro's. Succes.
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Cape Epic 2021

Bericht door spaghetti_2 »

Gaan er wel entries zijn voor 2021, of worden die van 2020 ingezet? Ik wil hem zeker ooit rijden, maar dat is een once-in-a-lifetime levensdroom van mij. Ik durf het nodige geld niet aan uitgeven op een moment dat intercontinentale reizen nog hoogst onzeker zijn. Ik kom in de buurt van die 5 W/kg, maar zo ga je idd niet ontzettend veel amateurs hebben in België.
wimwimwim
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 02 okt 2017 14:53

Re: Cape Epic 2021

Bericht door wimwimwim »

spaghetti_2 schreef:Gaan er wel entries zijn voor 2021, of worden die van 2020 ingezet? Ik wil hem zeker ooit rijden, maar dat is een once-in-a-lifetime levensdroom van mij. Ik durf het nodige geld niet aan uitgeven op een moment dat intercontinentale reizen nog hoogst onzeker zijn. Ik kom in de buurt van die 5 W/kg, maar zo ga je idd niet ontzettend veel amateurs hebben in België.
Er gaan morgen een aantal Public Entries vrijkomen. First come first serve. De kans is wss groter dat je een ticket van Tomorrowland kan bemachtigen, maar ik ga het toch proberen :)

Ze hebben de lottery dit jaar dus geschrapt en werken uitzonderlijk volgens bovenstaand principe.
De prijs komt op 2200 euro per kop deze keer, dus het is de moment 8)

Ik besef ook wel dat iemand met een ftp boven de 5w/kg moeilijk te vinden is, maar op zich is dat geen harde eis. Wil gewoon niet dat 1 van de 2 elke dag 5-6u zwarte sneeuw moet zien.. Once in a lifetime indeed, dus een beetje genieten mag er zeker ook wel bij !
wimwimwim
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 02 okt 2017 14:53

Re: Cape Epic 2021

Bericht door wimwimwim »

wimwimwim schreef:
spaghetti_2 schreef:Gaan er wel entries zijn voor 2021, of worden die van 2020 ingezet? Ik wil hem zeker ooit rijden, maar dat is een once-in-a-lifetime levensdroom van mij. Ik durf het nodige geld niet aan uitgeven op een moment dat intercontinentale reizen nog hoogst onzeker zijn. Ik kom in de buurt van die 5 W/kg, maar zo ga je idd niet ontzettend veel amateurs hebben in België.
Er gaan morgen een aantal Public Entries vrijkomen. First come first serve. De kans is wss groter dat je een ticket van Tomorrowland kan bemachtigen, maar ik ga het toch proberen :)

Ze hebben de lottery dit jaar dus geschrapt en werken uitzonderlijk volgens bovenstaand principe.
De prijs komt op 2200 euro per kop deze keer, dus het is de moment 8)

Ik besef ook wel dat iemand met een ftp boven de 5w/kg moeilijk te vinden is, maar op zich is dat geen harde eis. Wil gewoon niet dat 1 van de 2 elke dag 5-6u zwarte sneeuw moet zien.. Once in a lifetime indeed, dus een beetje genieten mag er zeker ook wel bij !
Ik heb dan toch 1 van de 55 nieuwe inschrijvingen voor 2021 te pakken gekregen, en een fietsmaatje gevonden. [-o< :bounce: ( Nu nog mogen reizen..)
Plaats reactie