Alta Via Stage Race 2020

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
Ibiets
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 12 jan 2017 15:09
Rijdt met: spark RC team 2018

Alta Via Stage Race 2020

Bericht door Ibiets »

Dag,
iemand die deze gaat rijden? Ik ben ingeschreven via een belgische reisorganisatie, maar deze laten weten dat hun ondersteuning ter plekke tijdens Alta Via niet doorgaat.
Nu wou ik eens informeren of er nog Belgen zich rechtstreeks hebben ingeschreven met de organisatie van Alta Via.
Ik had in het verleden al vernomen dat de organisatie nogal moeilijk verliep, en dat er toch hier en daar problemen waren voor ontbijt enz... daarom dat ik koos om via een belgische organisatie deel te nemen, die ons dan tijdens de race zou ondersteunen ter plekke, maar als dit wegvalt weet ik niet of ik nog wens deel te nemen...
Ik krijg ook van de belgen de mogelijkheid om kosteloos terug te trekken ...

Iemand?
Groeten
Ilja
stekkie
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 18 okt 2019 11:32

Re: Alta Via Stage Race 2020

Bericht door stekkie »

Die Belgische organisatie is toevallig Transactief genaamd? In het verleden ook al eens een reis bij hen geboekt die uiteindelijk enkele weken voor vertrek niet bleek door te gaan. Ik vond toen dat ze er zich makkelijk vanaf maakten, vb geen kleine korting op een andere reis ter compensatie oid...
Ibiets
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 12 jan 2017 15:09
Rijdt met: spark RC team 2018

Re: Alta Via Stage Race 2020

Bericht door Ibiets »

Hey,
is inderdaad Transactief, maar ik kan van hun eigenlijk niets verkeerd zeggen. Wij hebben de keuze gehad wat we gingen doen, inschrijven voor iets anders of geld integraal terug. Van het ogenblik ik voor geld terug koos, had ik het ook effectief binnen het half uur terug!
Gr
Ilja
Gebruikersavatar
kovan
Mountainbiker
Berichten: 614
Lid geworden op: za 24 sep 2011 20:44
Rijdt met: ene mee eps, en ene mee kees

Re: Alta Via Stage Race 2020

Bericht door kovan »

Jammer, maar goed om weten dat dit hun manier van werken is.
Men plant toch al verlof voor die periode en dergelijke....
Ibiets
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 12 jan 2017 15:09
Rijdt met: spark RC team 2018

Re: Alta Via Stage Race 2020

Bericht door Ibiets »

Goh, is niet allemaal zo simpel he. Zij moeten ook aan hun naam denken uiteindelijk. Ik snap het in dit geval wel hoor, ik durf uiteindelijk ook niet rechtstreeks bij de Italianen boeken om die ritten te doen, omdat ik ook aanvoel dat het precies toch allemaal niet snor zit.

Dus op zich ben ik niet ontevreden over Transactief, ik heb uiteindelijk integraal mn geld teruggekregen!

Nu is t enkel de vraag wat we nu gaan doen he qua uitdaging.

Groeten
Ilja
Gebruikersavatar
Harre Transactief
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 05 sep 2018 13:38
Contacteer:

Re: Alta Via Stage Race 2020

Bericht door Harre Transactief »

kovan schreef:Jammer, maar goed om weten dat dit hun manier van werken is.
Men plant toch al verlof voor die periode en dergelijke....
Hoi Kovan, wat bedoel je juist met "hun manier van werken"?

99% van onze reizen gaan door, in uitzonderlijke gevallen en mits gegronde redenen annuleren we een reis.
We zijn een erkend reisbureau en in orde met al de nodige vergunningen waardoor je als klant volledig beschermd bent.
Plaats reactie