chemin de soleil 2020

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rode Kogel
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: ma 28 jun 2004 08:21
Rijdt met: Scott 29 pro

chemin de soleil 2020

Bericht door Rode Kogel »

dit week-end ingeschreven voor de chemin de soleil 2020. https://www.raid-vtt.fr/inscriptions-rando" onclick="window.open(this.href);return false;
Echter de site van ikinoa sloeg wat tilt. Ik sta vermeld in de deelnemerslijst bij vtt+transport maar niet in de raid als deelnemer. Nochtans is de betaling gebeurt en heb ik een mail ontvangen. Zijn er nog met dit probleem? Ik heb reeds gemaild met ikinoa maar geen respons en de organisatie van de chemin verwijst me ook door naar hun. Onwille van de moeilijke inschrijving via ikinoa zijn we met 'zes' ingeschreven van de acht en komen we twee tickets tekort. Zijn er die hun ticket alsnog verkopen? graag een seintje. Een reserve lijst is er blijkbaar ook niet. Via mail met de organisatie vernomen dat ze dat wel een goed idee vinden :roll: .
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Re: chemin de soleil 2020

Bericht door Jemp »

Keer een mailtje naar de organisatie sturen. Die gasten zijn super sympathiek en reageren meestal snel.
Gebruikersavatar
Rode Kogel
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: ma 28 jun 2004 08:21
Rijdt met: Scott 29 pro

Re: chemin de soleil 2020

Bericht door Rode Kogel »

Heb ik inderdaad al gedaan daar hij ons nog kende vanop de beurs in de roc d'azur. Maar hij stuurt ons ook naar Ikinoa die niet reageren. Dus gisteren opnieuw met de organisatie gemald die mijn idee goed vinden om een reserve lijst aan te maken en te verwittigen via mail als er tickets zijn.
Gebruikersavatar
Rode Kogel
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: ma 28 jun 2004 08:21
Rijdt met: Scott 29 pro

Re: chemin de soleil 2020

Bericht door Rode Kogel »

vandaag een mail ontvangen van ikinoa dat ik wel ingeschreven ben en ze excuseren zich. Indien er nog tickets vrijkomen, graag een PB daar mijn fietsmaat nog geen inschrijving heeft.
Plaats reactie