BC bike race canada 2020

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
bmc1976
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 16 dec 2018 13:36

BC bike race canada 2020

Bericht door bmc1976 »

Hey zijn er hier mensen die zin hebben om mee de BC bike race in canada te doen in 2020 m/v maakt ni uit .
Dit jaar doe ik swiss epic
pocoloco
Mountainbiker
Berichten: 947
Lid geworden op: di 19 okt 2004 23:46

Re: BC bike race canada 2020

Bericht door pocoloco »

bmc1976 schreef:Hey zijn er hier mensen die zin hebben om mee de BC bike race in canada te doen in 2020 m/v maakt ni uit .
Dit jaar doe ik swiss epic
Ik denk dat er een hele bende van Swooth (bike shop in Aarschot) naar ginder trekt
Aeromax
Mountainbiker
Berichten: 220
Lid geworden op: ma 21 okt 2013 10:53
Rijdt met: Scott RockyMountain

Re: BC bike race canada 2020

Bericht door Aeromax »

ik doe die in de oneven jaren (allé, tot nu toe)

't is DIK de moeite
zorg dat je heel je lichaam traint en banden steekt die passen bij je technisch kunnen

dit jaar was het gladder dan bij mijn vorige deelnames en ik heb met veel lagere drukken gereden in de banden

volgend jaar kan ik niet, maar spring zeker eens binnen bij Swooth en vraag naar Rob, die zou'm volgend jaar rijden

enigste minpuntje: als je niet bij de eerste honderd finished zijn de 'officiële foto's' niet fameus, van de drie aangekochte waren er 2 scherp en die andere zagen er op de sample al niet OK uit
(hebben wij goedgemaakt door tijdens de pré- en after-rides zelf werk van te maken met een dslr)
Plaats reactie