Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
massiboy
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 11 apr 2011 07:04
Rijdt met: massi pro sl full xtr

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door massiboy »

ik ga wel met de auto daarheen en maken er een hele dag van de dames gaan daar shoppen en naar zee
Gebruikersavatar
Beardie
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: ma 18 mei 2009 21:00
Rijdt met: Special-Z Stumpjumper custom

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door Beardie »

Morgenvroeg vertrek ik met mijne kameraad voor 1 week naar Roses.Ga al verschillende jaren in de zomervakantie naar daar en neem ik de racefiets mee.Nu gaat de mtb ook mee.Heeft er iemand leuke gps-routes voor te rijden in de buurt van Roses en omstreken.
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door univega »

nog één week en we kunnen er weer aan beginnen :-D
Gebruikersavatar
massiboy
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 11 apr 2011 07:04
Rijdt met: massi pro sl full xtr

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door massiboy »

nog 11 dagen en we zijn er ook
Gebruikersavatar
whaleshark
Mountainbiker
Berichten: 679
Lid geworden op: ma 06 mei 2013 17:09
Rijdt met: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door whaleshark »

Beardie schreef:Morgenvroeg vertrek ik met mijne kameraad voor 1 week naar Roses.Ga al verschillende jaren in de zomervakantie naar daar en neem ik de racefiets mee.Nu gaat de mtb ook mee.Heeft er iemand leuke gps-routes voor te rijden in de buurt van Roses en omstreken.

Ik ga regelmatig naar daar , om te gaan duiken in de baai van Rosas... Ik heb er evenwel nog niet geMTB't...heb je daar mooie MTB paden gevonden?
KDR
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: za 19 jul 2008 08:18
Rijdt met: Cannondale scalpel carbon 2

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door KDR »

Je hebt daar heel mooie routes. Het bos naast Calonge juist naast Playa daro heeft fantastische MTB routes. Ga even langs de toeristische dienst en zorg dat je altijd naar Fitor rijd. Vandaarboven vertrekken er heel wat routes.

groetjes

Kenny
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door univega »

KDR schreef:Je hebt daar heel mooie routes. Het bos naast Calonge juist naast Playa daro heeft fantastische MTB routes. Ga even langs de toeristische dienst en zorg dat je altijd naar Fitor rijd. Vandaarboven vertrekken er heel wat routes.

groetjes

Kenny
Je mag zeker niet de fout maken om altijd naar Fitor te rijden, je kan beter afwisselen met de pedralta en masnou dan heb je telkens andere ondergrond en andere paden, veel meer afwisseling en dat maakt het boeiender.
Gebruikersavatar
jkeverh
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 20 aug 2008 15:25
Rijdt met: Specialized Epic TR (2020) + Cube Reaction C:62 Race(2023)

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door jkeverh »

FITOR :drunk: =P~ =P~

idd altijd moet ni en als je kan het binnenland eens intrekken hé Univega :wink:
toeme dat was toch een ferm tochtje :-)
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door univega »

jkeverh schreef:FITOR :drunk: =P~ =P~

idd altijd moet ni en als je kan het binnenland eens intrekken hé Univega :wink:
toeme dat was toch een ferm tochtje :-)
Inderdaad, het stuwmeer blijft voor mij een mooie trip, maar begin je al maar voor te bereiden op de volgende uitdaging: Puigmal-Nuria :drunk:
Gebruikersavatar
massiboy
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 11 apr 2011 07:04
Rijdt met: massi pro sl full xtr

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door massiboy »

hoi univega heb je van die ritten soms een gps trax wij zijn er ook elk jaar de mas nou is ons heel goed bekend fitor ook ga soms naar l'escala daar met begeleiding van natursport l'escala prachtig ook

alvast bedankt
Plaats reactie