Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
Harpwood
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: di 27 jul 2010 21:05
Rijdt met: Speci. Expert carbon 29er 2012

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door Harpwood »

G_Heylen schreef:Zaterdag vertrek ik voor 10dagen naar Pals,elke zondag om 7u30-8u vertrekken ze in
Torroella de montgri met een groep locals, ook altijd de moeite.

Waar fietsen die manne dan naar toe?
Waar kan je daar de bergen in?
En waar precies komen ze bij elkaar?
Gebruikersavatar
bollie
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 13:47
Rijdt met: Secialized CAMBER FSR EXPERT 29
Contacteer:

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door bollie »

Ha Univega...de eerste rit dus weer gehad. Lekker klimmen... weet wat dat is . Ik heb de Alpe D'Hues 5 x opgereden dat is dus 70 km klimmen met een dikke 8 % klimmen , maar toch is het klimmen rond Platje veel leuker en spectaculairder .... en dan heb ik het nog niet over de afdalingen #-o .Gisteren maar hier wezen biken... mooi rondje maar niets vergeleken met die mooie tochten bij jullie....mis het nu al ](*,) :evil: ...volgen jaar ga ik er weer vol tegenaan met jullie (o) ..wanneer zie je Coyote?...groeten aan Alex...mat hem maar af op 'de alex' :-D
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door univega »

bollie schreef:Ha Univega...de eerste rit dus weer gehad. Lekker klimmen... weet wat dat is . Ik heb de Alpe D'Hues 5 x opgereden dat is dus 70 km klimmen met een dikke 8 % klimmen , maar toch is het klimmen rond Platje veel leuker en spectaculairder .... en dan heb ik het nog niet over de afdalingen #-o .Gisteren maar hier wezen biken... mooi rondje maar niets vergeleken met die mooie tochten bij jullie....mis het nu al ](*,) :evil: ...volgen jaar ga ik er weer vol tegenaan met jullie (o) ..wanneer zie je Coyote?...groeten aan Alex...mat hem maar af op 'de alex' :-D
Ik zal zeker de groeten doen. Coyote komt dit weekend denk ik, dus kunnen Alex en ik nog even het rustig aan doen en aan de hitte wennen, want het is nu al 33C° in de schaduw, maar hier heb je er minder last van.
"Gelukkig" kan je er nu niet bij zijn want 5x A.D. in de benen, dat zou ik niet overleven, in april heb je me al doen afzien :-)
Gebruikersavatar
jkeverh
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 20 aug 2008 15:25
Rijdt met: Specialized Epic TR (2020) + Cube Reaction C:62 Race(2023)

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door jkeverh »

Vandaag in de buurt geweest van "de weerbol" hebben ze daar een autostrade aangelegd naar de top vanuit Romanya? Toch een aantal keer een proper asfaltje tegen gekomen :-? is dit voor de baan jannetten?
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door univega »

jkeverh schreef:Vandaag in de buurt geweest van "de weerbol" hebben ze daar een autostrade aangelegd naar de top vanuit Romanya? Toch een aantal keer een proper asfaltje tegen gekomen :-? is dit voor de baan jannetten?
Inderdaad, het is de bedoeling om die asfaltweg door te trekken tot El metges.
Woensdag heb ik dat stuk eens uitgeprobeerd maar er zitten wel enkele stevige stukjes tussen, met de koersfiets zullen ze het toch lastig hebben :-)
Gebruikersavatar
G_Heylen
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: za 12 jan 2008 15:58
Rijdt met: Rocky Mountain

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door G_Heylen »

als er iemand intresse heeft om mee te gaan trainen op mijn plaatselijk trainingsrondje in l'estartit die mag me altijd smsen op 0032475565762
ikzelf zit in PALS,, ik hoor het wel!

grtz Glenn
Gebruikersavatar
bollie
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 13:47
Rijdt met: Secialized CAMBER FSR EXPERT 29
Contacteer:

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door bollie »

En ?..Hoe gaat het daar in platja ?.Worden er al nieuwe paden ontdekt ? 8-[ [-o< Zijn er al mooie verhalen te vertellen ... :bounce: .......keep me posted :-"
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door univega »

bollie schreef:En ?..Hoe gaat het daar in platja ?.Worden er al nieuwe paden ontdekt ? 8-[ [-o< Zijn er al mooie verhalen te vertellen ... :bounce: .......keep me posted :-"
Hey Bollie,
Maandag met Reesbiker de afdaling gaan doen achter de weerbol en dan "zijn" beklimming, daarna wat gaan bijtanken aan het bronnetje st josep.

Woensdag naar Tossa geweest.

Vandaag zijn we richting Pedralta geweest, we hebben vandaag een langere rit gemaakt omdat het Reesbiker zijn laatste rit was en ik ben vier dagen weg. We waren pas op 15h terug binnen.

Dinsdag gaan we pas terug en we vertrekken pas om 9h dan kan coyote een uurtje langer slapen, want die moest altijd om 6h opstaan :-)
Gebruikersavatar
Harpwood
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: di 27 jul 2010 21:05
Rijdt met: Speci. Expert carbon 29er 2012

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door Harpwood »

Hey Univega

Dus jij bent er dinsdag weer?
Ik ben er zondag. Wanneer ga je weer voor het eerst dan die week?
Zal ik ff contact met je opnemen, van de week?
Ik neem aan dat je nog hetzelfde nummer hebt.

Heb er weer zin in.
Heb al wat geoefend in Winterberg van de week, ben wezen downhillen daar.
Dat is een aanrader zeg! Nondeju.
Moeten jullie allen zeker is een keer gaan doen. VETTE SHIT!!

groeten Harpwood
Gebruikersavatar
bollie
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 13:47
Rijdt met: Secialized CAMBER FSR EXPERT 29
Contacteer:

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door bollie »

Ha Univega ..bedankt voor de update =D> Zo heb ik toch nog een beetje het gevoel dat ik erbij ben .
Volgend jaar...ik ben al aan het aftellen , gelukkig ben ik in april ook al geweest .
Veel plezier allemaal...en hou het heel he !!
Plaats reactie