Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
roovos
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 02 sep 2011 14:04
Rijdt met: Grand Canyon AL29 7.9
Contacteer:

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door roovos »

Vanaf 15 juli ben ik twee weken met mijn gezin in Escala. Ik wil daar een ritje of 3 maken en een keer een uitstapje maken naar Banyules e.o. Zijn er misschien meer bikers in Escala die samen een paar leuke ritten willen maken.
KDR
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: za 19 jul 2008 08:18
Rijdt met: Cannondale scalpel carbon 2

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door KDR »

Ik zal je eens een tip geven. Ga naar camping La Siesta in palafrugel. De bazen van de camping vertrekken daar alle twee dagen als gids de bergen in. je moet wel een ervaren MTBiker zijn anders moet je met de minder ervaren mee en dat is niet leuk.
Betere gidsen vind je niet. En alle 2 dagen een gratis gids vind je ook niet.

Zeker doen.

Mvg

Kenny
roovos
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 02 sep 2011 14:04
Rijdt met: Grand Canyon AL29 7.9
Contacteer:

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door roovos »

KDR schreef:Ik zal je eens een tip geven. Ga naar camping La Siesta in palafrugel. De bazen van de camping vertrekken daar alle twee dagen als gids de bergen in. je moet wel een ervaren MTBiker zijn anders moet je met de minder ervaren mee en dat is niet leuk.
Betere gidsen vind je niet. En alle 2 dagen een gratis gids vind je ook niet.

Zeker doen.

Mvg

Kenny
Merci voor de tip!
En dat is geen probleem als ik zelf niet op die camping sta?
Gebruikersavatar
G_Heylen
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: za 12 jan 2008 15:58
Rijdt met: Rocky Mountain

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door G_Heylen »

Elke Zondag om 8u vertrekt er ook een groep Local MTB'ers op het middenpleintje
in torroella de montgri..
zeer fijne mensen en meestal een knappe rit
Gebruikersavatar
patje
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 19:14
Rijdt met: specialized epic - stumpjumper

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door patje »

KDR schreef:Ik zal je eens een tip geven. Ga naar camping La Siesta in palafrugel. De bazen van de camping vertrekken daar alle twee dagen als gids de bergen in. je moet wel een ervaren MTBiker zijn anders moet je met de minder ervaren mee en dat is niet leuk.
Betere gidsen vind je niet. En alle 2 dagen een gratis gids vind je ook niet.

Zeker doen.

Mvg

Kenny
Komt goed uit wij logeren in palafrugel
Gebruikersavatar
massiboy
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 11 apr 2011 07:04
Rijdt met: massi pro sl full xtr

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door massiboy »

voor l'escala neem een kijkje op natur sport l'escala top organisatie met perfecte gids
Gebruikersavatar
massiboy
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 11 apr 2011 07:04
Rijdt met: massi pro sl full xtr

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door massiboy »

roovos schreef:Vanaf 15 juli ben ik twee weken met mijn gezin in Escala. Ik wil daar een ritje of 3 maken en een keer een uitstapje maken naar Banyules e.o. Zijn er misschien meer bikers in Escala die samen een paar leuke ritten willen maken.


ben er zelf ook vanaf 14 juli tot 30 juli ga er vaak met gids van natur sport l'escala op stap perfecte tochten verblijf op een camping in castell d'aro
roovos
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 02 sep 2011 14:04
Rijdt met: Grand Canyon AL29 7.9
Contacteer:

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door roovos »

massiboy schreef:
roovos schreef:Vanaf 15 juli ben ik twee weken met mijn gezin in Escala. Ik wil daar een ritje of 3 maken en een keer een uitstapje maken naar Banyules e.o. Zijn er misschien meer bikers in Escala die samen een paar leuke ritten willen maken.


ben er zelf ook vanaf 14 juli tot 30 juli ga er vaak met gids van natur sport l'escala op stap perfecte tochten verblijf op een camping in castell d'aro
Ik heb zelf een paar ritten gekregen van een local biker (via een Spaans Forum). Maar het lijkt me zeker leuk om een ochtend met een gids op pad te gaan. Heb Natur sport al de hele winter gevolgd via facebook. De beelden van de divese stages zagen er erg goed uit! Wat zijn de kosten van een rit met deze gids.
Gebruikersavatar
massiboy
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 11 apr 2011 07:04
Rijdt met: massi pro sl full xtr

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door massiboy »

de prijs weet ik niet maar is zeker niet veel en t'is zeker de moeite waard als je groen / rood / of zeker zwart wil dan moet je uit de voeten kunnen Sebastian is een zeer ervaren biker en toffe gast ook zijn vrouwtje Claudia =D>
Gebruikersavatar
patje
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 19:14
Rijdt met: specialized epic - stumpjumper

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door patje »

massiboy schreef:de prijs weet ik niet maar is zeker niet veel en t'is zeker de moeite waard als je groen / rood / of zeker zwart wil dan moet je uit de voeten kunnen Sebastian is een zeer ervaren biker en toffe gast ook zijn vrouwtje Claudia =D>
OP hun site staat 30 € per persoon.
Vind dit wel wat duur
Plaats reactie