Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
fets
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: do 15 jan 2004 18:57
Rijdt met: te veel....

Bericht door fets »

Wij (vrouw en ikke) plannen om naar noord spanje te gaan en zouden ook wel wa willen MB'en. Onze reisweg (met auto) zou starten van San Sébastian en verder via Bilbao, Pamplona, Navarra regio, Huesca regio, Andorra, Girona, Figueres en eindigen in Empuriabrava.

Vind wel info via spaanse fora, maar mijn spaans is #-o

M.a.w. alle nuttige info is welkom [-o<
Phoenix
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: ma 06 nov 2006 21:36
Rijdt met: LX af-montage

Bericht door Phoenix »

Thanks Univega!

Ik heb er al goesting in!!
Xes
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: di 24 apr 2007 12:42

Bericht door Xes »

Ik ben net terug van een weekje foixa (iets het binnenland in tussen L'escala en Estartit) en moet zeggen dat het er best leuk is om te fietsen !
Je maakt het zo zwaar als je zelf wil !
Ben paar keer naar Estartit gereden via de veldwegjes en langs de El Ter en ook één keer een tocht (vaste route) gaan doen vanuit Bisbal, maar da was toch ni van de poes ze!
Zeer technische stukken en best wel zwaar. Ik heb nummerke 27 gedaan van deze site http://www.gencat.net/turisme/btt/uk/ba ... damapa.htm

Was zeer leuke vakantie waarin ik 300km heb gereden en 4 dage heb knn windsurfen.

Greetz
Gebruikersavatar
bollie
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 13:47
Rijdt met: Secialized CAMBER FSR EXPERT 29
Contacteer:

Bericht door bollie »

Halllo mensen..

Ik zal me even voorstellen..

Mijn naam is Frits en ik kom uit Stellendam (nederland )
Vanaf 25 juli tot 16 aug ben ik weer eens in Playa d'aro.
Afgelopen jaren ben ik hier ook al geweest en dat is me goed bevallen.
Ik heb de route 31 van http://www.gencat.net/turisme/btt/uk/ba ... damapa.htm al vaak gereden maar altijd alleen...
Nu lees ik dat univega er vaak zit en ik zou dan graag ook eens met iemand willen rijden tijdens mijn vakantie.
Dus zie dit als een oproep...Wie kan en wilt er met mij enkele routes gaan rijden tussen 25 juli en 16 augustus ??Misschien kunnen we wel een groep samenstellen ??

Frits
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Bericht door univega »

Hallo Frits,
zojuist heb ik je een mailtje gestuurd met mijn gsm nr. Als het goed is vertrekken we op de dijk van platja, recht over de "beach palace" naast het riviertje ridaura, gewoonlijk rond 8h ....8h.30. vertrek ik samen met nog enkele bikers.
Tot in Platja,
Kurt
Gebruikersavatar
bollie
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 13:47
Rijdt met: Secialized CAMBER FSR EXPERT 29
Contacteer:

Bericht door bollie »

Gelezen Kurt..

Gaat helemaal goed komen...Op naar Playa.
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Bericht door univega »

Hallo Frits,
thuisgekomen, ben ik al terug aan het plannen en nieuwe tochten aan het voorbereiden. Volgend jaar moeten we zeker nog naar het stuwmeer langs de ter en ook met de fiets naar Barcelona.
groeten
Kurt
Gebruikersavatar
bollie
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 13:47
Rijdt met: Secialized CAMBER FSR EXPERT 29
Contacteer:

Bericht door bollie »

Hallo Kurt.

Lijkt me een prima idee.
Ik kijk er nu al naar uit.
Nogmaals hartelijk dank voor de vele mooie tochten in Spanje.
Als er iemand van deze site nog wilt fietsen in Playa , dan moeten ze echt bijn jou zijn...wat een kanjer.

Frits
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Bericht door yajop »

waar kan ik dat restaurantje vinden?thanks


ratte schreef:in augustus in platja d'aro geweest
wat een ontdekking die mooie mtb tochten in en rond masnou en villa romana , trouwens daar een heel goed restaurant gerund door belgen...


na tien jaar mtb in oostenrijk was ik zeer aangenaam verrast door de spaanse mtb paden ( en ook de rode wijnen)
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Bericht door univega »

De 1ste week van het paasverlof ga ik samen met een fietsmakker wat biken. Zit er nog volk met een bike die periode ?
Plaats reactie