Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
vin100
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 17 jan 2012 12:28
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2011 650b en Rocky Mountain Slayer

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door vin100 »

het duurt gewoon nog een maand dat ik er ben, maar ik moet bekennen dat ik er steeds meer zin in krijg.
Het was eigenlijk een keuze van mijn vrouw om naar Begur te gaan, ik heb zelf een voorkeur voor landen waar het iets minder warm is in de zomer. Maar met al die verhalen hier denk ik dat ik me goed zou kunnen vermaken daar met het fietsen. Ik ben ook erg benieuwd hoe het zal gaan ;-)

Wat me overigens wel zeker gaat bevallen is het feit dat we dicht bij de zee zitten. Ik ben benieuwd!
Gebruikersavatar
massiboy
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 11 apr 2011 07:04
Rijdt met: massi pro sl full xtr

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door massiboy »

t'is er altijd lekker heerlijk vertoeven voor ons de 30 ste keer daar
Gebruikersavatar
Harpwood
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: di 27 jul 2010 21:05
Rijdt met: Speci. Expert carbon 29er 2012

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door Harpwood »

univega schreef:Nu vrijdag vertrek ik maar ik ga eerst nog in de buurt van Geneve een sidecar cross wedstrijd meedoen, ik denk van volgende week dinsdag mijn eerste ritje van de zomer te doen.

Hoelang dat we fietsen ? hangt een beetje van het gezelschap af, als coyote erbij is, dan zijn we van 8h tot 15h weg :-) maar meestal zijn we rond 13h terug.

De Pyreneëen, puigmal 2990m, vertrek in Ribes de freser - Puigmal - Nuria -queralbs. Een unieke belevenis maar dat moet echt tot in de puntjes gepland zijn, je moet zeker van het weer zijn, want op 2990m wil je niet in de wolken of regen zitten...

De 19de ga ik voor enkele dagen naar huis, de 23ste ben ik terug :-)
Ik beland er de 21e, dus dat komt mooi uit. Maar ik neem aan dat er altijd wel iemand zal staan
's morgens om 08.00h aan het strand?
Gaan jullie misschien nog naar de Pyrineën in die weken? Zou dat wel vet vinden.
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door univega »

Harpwood schreef:
univega schreef:Nu vrijdag vertrek ik maar ik ga eerst nog in de buurt van Geneve een sidecar cross wedstrijd meedoen, ik denk van volgende week dinsdag mijn eerste ritje van de zomer te doen.

Hoelang dat we fietsen ? hangt een beetje van het gezelschap af, als coyote erbij is, dan zijn we van 8h tot 15h weg :-) maar meestal zijn we rond 13h terug.

De Pyreneëen, puigmal 2990m, vertrek in Ribes de freser - Puigmal - Nuria -queralbs. Een unieke belevenis maar dat moet echt tot in de puntjes gepland zijn, je moet zeker van het weer zijn, want op 2990m wil je niet in de wolken of regen zitten...

De 19de ga ik voor enkele dagen naar huis, de 23ste ben ik terug :-)
Ik beland er de 21e, dus dat komt mooi uit. Maar ik neem aan dat er altijd wel iemand zal staan
's morgens om 08.00h aan het strand?
Gaan jullie misschien nog naar de Pyrineën in die weken? Zou dat wel vet vinden.
Pyreneëen zit er dit jaar niet in denk ik want coyote komt in Juli en Bollie half aug. en zonder die 2 begin ik er niet aan :-) . Misschien het stuwmeer, dat is niet zo ver maar ook een tocht die niet veel moet onderdoen voor Nuria.
Gebruikersavatar
Harpwood
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: di 27 jul 2010 21:05
Rijdt met: Speci. Expert carbon 29er 2012

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door Harpwood »

univega schreef:
Harpwood schreef:
univega schreef:Nu vrijdag vertrek ik maar ik ga eerst nog in de buurt van Geneve een sidecar cross wedstrijd meedoen, ik denk van volgende week dinsdag mijn eerste ritje van de zomer te doen.

Hoelang dat we fietsen ? hangt een beetje van het gezelschap af, als coyote erbij is, dan zijn we van 8h tot 15h weg :-) maar meestal zijn we rond 13h terug.

De Pyreneëen, puigmal 2990m, vertrek in Ribes de freser - Puigmal - Nuria -queralbs. Een unieke belevenis maar dat moet echt tot in de puntjes gepland zijn, je moet zeker van het weer zijn, want op 2990m wil je niet in de wolken of regen zitten...

De 19de ga ik voor enkele dagen naar huis, de 23ste ben ik terug :-)
Ik beland er de 21e, dus dat komt mooi uit. Maar ik neem aan dat er altijd wel iemand zal staan
's morgens om 08.00h aan het strand?
Gaan jullie misschien nog naar de Pyrineën in die weken? Zou dat wel vet vinden.
Pyreneëen zit er dit jaar niet in denk ik want coyote komt in Juli en Bollie half aug. en zonder die 2 begin ik er niet aan :-) . Misschien het stuwmeer, dat is niet zo ver maar ook een tocht die niet veel moet onderdoen voor Nuria.
Nou das jammer dat Bollie er dan nog niet is. kan ik zijn nieuwe bike niet aanschauwen.

Maar ga graag mee een mooie tocht maken, we houden contact.
Ik heb je nummer nog bewaard.
nemesis
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: do 17 apr 2008 11:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 650b, Cannondale Synapse Hi-mod, Dejonckheere beachbike, All City Nature boy!!

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door nemesis »

Hallo,

Ik ben vanaf 25 juli in Platja, zijn er ook mensen die routes op gpsies ofzo hebben staan?? ik ben er nog nooit geweest, meestal naar Noord Italie :-D

Als iemand leuke gps-routes heeft en ze me wil toesturen dan hoor ik dat graag!! Heb er zin in....
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door univega »

[quote="nemesis"]Hallo,

Ik ben vanaf 25 juli in Platja, zijn er ook mensen die routes op gpsies ofzo hebben staan?? ik ben er nog nooit geweest, meestal naar Noord Italie :-D

Als iemand leuke gps-routes heeft en ze me wil toesturen dan hoor ik dat graag!! Heb er zin in...


Hier moet je eens gaan kijken,
http://nl.wikiloc.com/routes/mountainbi ... latja-daro" onclick="window.open(this.href);return false;


" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten
Kurt
nemesis
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: do 17 apr 2008 11:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 650b, Cannondale Synapse Hi-mod, Dejonckheere beachbike, All City Nature boy!!

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door nemesis »

Thanks Univega, hiermee kan ik me wel even vermaken!! :lol:
Gebruikersavatar
bollie
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 13:47
Rijdt met: Secialized CAMBER FSR EXPERT 29
Contacteer:

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door bollie »

Mannen .

De vakantie staat weer voor de deur . Dit jaar zal ik helaas niet aanwezig zijn in Platja ](*,) . Ik heb voor dit jaar niet mijn vakantie kunnen afstemmen op de vakantie van mijn dames. Ik wens jullie natuurlijk veel plezier en mooi weer ...dat zal zeker wel lukken . Volgend jaar hoop ik er weer te zijn en ga dan natuurlijk weer mooie tochten maken rond Platja ..... (o) ..veel plezier :oops: Univega ...laat u niet gek maken dor Coyote !! [-X
Gebruikersavatar
Coyote
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: do 10 apr 2008 11:02
Rijdt met: Cannondale Scalpel 29er
Contacteer:

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door Coyote »

bollie schreef:Mannen .

De vakantie staat weer voor de deur . Dit jaar zal ik helaas niet aanwezig zijn in Platja ](*,) . Ik heb voor dit jaar niet mijn vakantie kunnen afstemmen op de vakantie van mijn dames. Ik wens jullie natuurlijk veel plezier en mooi weer ...dat zal zeker wel lukken . Volgend jaar hoop ik er weer te zijn en ga dan natuurlijk weer mooie tochten maken rond Platja ..... (o) ..veel plezier :oops: Univega ...laat u niet gek maken dor Coyote !! [-X
Maar Frits toch, das echt zonde!!!
Nu is het wel zo dat als jij niet komt Univega zich eens kan geven als we gaan rijden. De andere jaren zei hij dat hij zich nog een beetje moest sparen voor als gij dan zou aankomen #-o
Plaats reactie