Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
Harpwood
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: di 27 jul 2010 21:05
Rijdt met: Speci. Expert carbon 29er 2012

Bericht door Harpwood »

bollie schreef:Harpwood..Ik wilde al graag een specialized hebben , en gezien mij lengte ook een 29-er .Nu , de Camper is een prima mtb voor op de technische stukken in Spanje en voor mij is dit een prima fiets. Ik zit er heerlijk op en heb nu 2 marathons met deze fiets gereden en ze gingen alle 2 geweldig .1 marathon ( 100 km ) door heel technisch terrein en de andere ( 107 km ) door het modderige en heuvelachtig gebied in Limburg. Het klimmen ging bijna vanzelf..moest wel trappen hoor =P~ .Ben heel benieuwd hoe hij het in Spanje gaat doen...en wat natuurlijk ook meespeelde is de 1000 euro korting :lol: ..deze mtb is 1 dag als testfiets op de specialized testdag gebruikt ...wel volledige garantie . Beetje lak beschadeging aan stuur en pendale..voor de rest PRIMA
Je was zeker een beetje jaloers toen je mijn nieuwe Epic zag???!!
Je hebt groot gelijk, je moet jezelf af en toe verwennen.
Univega.... nu zal je volgende jaar wel met de zijspan komen zeker?!
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Bericht door univega »

Harpwood schreef:
bollie schreef:Harpwood..Ik wilde al graag een specialized hebben , en gezien mij lengte ook een 29-er .Nu , de Camper is een prima mtb voor op de technische stukken in Spanje en voor mij is dit een prima fiets. Ik zit er heerlijk op en heb nu 2 marathons met deze fiets gereden en ze gingen alle 2 geweldig .1 marathon ( 100 km ) door heel technisch terrein en de andere ( 107 km ) door het modderige en heuvelachtig gebied in Limburg. Het klimmen ging bijna vanzelf..moest wel trappen hoor =P~ .Ben heel benieuwd hoe hij het in Spanje gaat doen...en wat natuurlijk ook meespeelde is de 1000 euro korting :lol: ..deze mtb is 1 dag als testfiets op de specialized testdag gebruikt ...wel volledige garantie . Beetje lak beschadeging aan stuur en pendale..voor de rest PRIMA
Je was zeker een beetje jaloers toen je mijn nieuwe Epic zag???!!
Je hebt groot gelijk, je moet jezelf af en toe verwennen.
Univega.... nu zal je volgende jaar wel met de zijspan komen zeker?!
Ik denk dat ik met een zware enduro machine zal moeten komen om jullie te volgen :-), k'zal morgen al eens gaan kijken !
Gebruikersavatar
bollie
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 13:47
Rijdt met: Secialized CAMBER FSR EXPERT 29
Contacteer:

Bericht door bollie »

Ho ho...het is geen carbon fiets he !! [-X ..gewoon ouderwets een alu fiets :lol: ..dus ik ga je gewoon weer volgen Kurt. #-o
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Bericht door univega »

bollie schreef:Ho ho...het is geen carbon fiets he !! [-X ..gewoon ouderwets een alu fiets :lol: ..dus ik ga je gewoon weer volgen Kurt. #-o
Laat ons zeggen, gewoon naast elkaar rijden :-)
Gebruikersavatar
bollie
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 13:47
Rijdt met: Secialized CAMBER FSR EXPERT 29
Contacteer:

Bericht door bollie »

Zo is het..wij in het wiel van ene Peter #-o :oops:
Gebruikersavatar
Coyote
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: do 10 apr 2008 11:02
Rijdt met: Cannondale Scalpel 29er
Contacteer:

Bericht door Coyote »

bollie schreef:Zo is het..wij in het wiel van ene Peter #-o :oops:
Enkel in de afdaling hé dames :^o
Gebruikersavatar
bollie
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 13:47
Rijdt met: Secialized CAMBER FSR EXPERT 29
Contacteer:

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door bollie »

In April gaan we eens kijken of we onze Peter kunnen bijhouden .Lekker een paar dagen mtb-en in het mooie Platja D'Aro.
Ik heb er al zin in ...even aftellen en we gaan weer
Gebruikersavatar
Harpwood
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: di 27 jul 2010 21:05
Rijdt met: Speci. Expert carbon 29er 2012

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door Harpwood »

Gaan jullie weer met een paar man naar Platja????
Goh, waar doen jullie dat toch allemaal van? Het is toch crisis?!

Gaan jullie met de auto?
Ben wel jaloers op jullie.

Bollie, waar locheren jullie? Ik wil eigenlijk wel eens weten wat dat kost zo in het voorjaar.
Als je dat publiekelijk niet wil vertellen, stuur me dan een pb-tje.

groeten Harpwood
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door yajop »

Misschien dat we in de paas vakantie nog is naar Calonge/playa d`aro gaan.
Maar wat is nu het goedkoopste?
Huis huren, of hotel, met de wagen.
als ik kan zien op reis sites is een hotel die periode goedkoop en je hebt er al eten, kan je daar ook met je fietsen terecht?
of beter een huisje huren, en welke site raden jullie mij aan voor een huisje? met wie hebben jullie goeie ervaringen?
zijn er enkele jaren geleden geweest, ik dacht met vakantie homes uit Nederland, maar ben het kwijt.
heeft er iemand tracks van ginder voor op de gps?
Gebruikersavatar
bollie
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 13:47
Rijdt met: Secialized CAMBER FSR EXPERT 29
Contacteer:

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door bollie »

Geen idee .Ik betaal de vlucht er naar toe en weer terug en mogen bij iemand logeren .
Het eten is over het algemeen niet duur , dat kan je zo duur maken als je zelf wilt.
Overdag geven wij geen geld uit want dan zitten we op de fiets te genieten van de prachtige omgeving .
Ik heb ook wel eens gekeken naar hotels rond die periode en vold deze toch ook niet duur...en er zat nog avondeten bij !!
Even bellen of je de mtb daar kan stallen maar dat zal zeker geen probleem zijn .Tegenwoordig zijn ze al blij dat er iemand in de kamer zit
Veel succes met booken !!!
Goedkoopst vlieg je volgens mij met Ryanair
Plaats reactie