Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Old Lizard
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 07 dec 2011 20:07
Rijdt met: Minerva Hurricane

Bericht door Old Lizard »

Achterwiel van Jonathan is ondertussen gerepareerd. Nieuwe achteras + kogellagers. Nog geen 10 euro gekost, valt dus best mee.
gtz
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Bericht door univega »

Old Lizard schreef:Achterwiel van Jonathan is ondertussen gerepareerd. Nieuwe achteras + kogellagers. Nog geen 10 euro gekost, valt dus best mee.
gtz
Die fietswinkel wil ik ook wel weten.
Gebruikersavatar
Coyote
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: do 10 apr 2008 11:02
Rijdt met: Cannondale Scalpel 29er
Contacteer:

Bericht door Coyote »

bollie schreef:Ik kom er aan ..ben bijna onderweg ..en laat die zon maar schijnen want die heb ik al maanden niet gezien ...in de ochtend biken en dan naar het strand Kurt ...op tijd stoppen met biken he !!!!!..laat die Coyote maar los ..ppfff...niet te volgen he !!?? Donderdag niet te gek he Coyote...is dan wel jou laatste maar mijn eerste rit in die hete zon ...zal wel even afzien voor mij ..laat maar komen ..ppfff.heb extra binnenbanden gestoken en een camelbag van 3 liter nu dus een dikke extra liter bij me .Zal wel nodig zijn lees ik zo .
ik zal eens een ritje in elkaar boksen met het beste van mijn afgelopen vakantie!!! Die zadelpen ga je zeeeeeer goed kunnen gebruiken Bollie :wink:

Maandag nog wat testen om het trackje te vervolledigen. =D>

Dat wordt genieten! :drunk:
Gebruikersavatar
bollie
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 13:47
Rijdt met: Secialized CAMBER FSR EXPERT 29
Contacteer:

Bericht door bollie »

Nou kom maar op...ik ben er helemaal klaar voor ..hahaha [-X :lol: .Ik zal wel even moeten wennen aan de temp he :drunk: ....zo dat is al excuse numero oeno .. #-o ....Aan me zadelpen kan het niet liggen..ik stap nergens meer voor af :oops: Ik heb er echt zin in en ben nu al aan het pakken ..morgen de fietsen op de trekhaak ...ik heb nu een weekje rust gehad..hopelijk niet te veel..ik ga het over en paar dagen zien (o)
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Bericht door univega »

bollie schreef:Nou kom maar op...ik ben er helemaal klaar voor ..hahaha [-X :lol: .Ik zal wel even moeten wennen aan de temp he :drunk: ....zo dat is al excuse numero oeno .. #-o ....Aan me zadelpen kan het niet liggen..ik stap nergens meer voor af :oops: Ik heb er echt zin in en ben nu al aan het pakken ..morgen de fietsen op de trekhaak ...ik heb nu een weekje rust gehad..hopelijk niet te veel..ik ga het over en paar dagen zien (o)
Smeer je benen maar in want coyote heeft zijn best gedaan hoor.
Old Lizard
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 07 dec 2011 20:07
Rijdt met: Minerva Hurricane

Bericht door Old Lizard »

univega schreef:
Old Lizard schreef:Achterwiel van Jonathan is ondertussen gerepareerd. Nieuwe achteras + kogellagers. Nog geen 10 euro gekost, valt dus best mee.
gtz
Die fietswinkel wil ik ook wel weten.
Losse kogelagers waren inderdaat beschadigd en gecorrodeerd.
De wisselstukken hebben we gehaald bij "Bicicletes Ferres" te Palamos.
Achteras + bouten + 18 kogels van Chimano voor 9,75 euro.
De achteras hebben we zelf gemonteerd.
Gebruikersavatar
jkeverh
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 20 aug 2008 15:25
Rijdt met: Specialized Camber Elite 29 (2016) + Cube Reaction (2008)

Bericht door jkeverh »

Gene last van den brand een beetje verder?
Een mooi stukje natuur dat verloren is :(

(profielfoto getrokken op stuwdam in Darnius)
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Bericht door slow motion »

jkeverh schreef:...
(profielfoto getrokken op stuwdam in Darnius)
Hey J.,

Ik heb je een pb'ke gegooid.
stijnmtb
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 01 okt 2008 22:10
Rijdt met: custom granville & cannondale race fiets

Bericht door stijnmtb »

jammer dat ik dit topic nu pas vond, mijn ouders gaan al jaar en dag elk jaar een dikke maand naar ST Antoni de Calonge (tussen Palamos en Platja)

Even meegeven dat er de laatste jaren steeds meer fietsen gestolen worden! Ik ben zelf maar een week geweest en op die tijd 2 fietsen waarvan eentje van ons. Met name het de hogere segmenten worden erg geviseerd. Zelfde opmerkingen gekregen van onze conciërge en fietsenmaker
Gebruikersavatar
Harpwood
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: di 27 jul 2010 21:05
Rijdt met: Speci. Expert carbon 29er 2012

Bericht door Harpwood »

Hey Univega en Bollie

Bedankt voor die ene mooie rit op dinsdag morgen vorige week.
Hopelijk kan ik volgend jaar vaker met jullie mee.
Het was ook heel erg gezellig. En laat die enduro maar mooi staan Univega, dan kan je nog mooi voor gids spelen in de Costa Brava.
Heel hartelijk bedankt. We kontakten wel weer. Nog veel plezier daar.

groeten Harpwood

Rock that bike
Plaats reactie