Dutch Masters of MTB (NL)

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pearl jam
Mountainbiker
Berichten: 522
Lid geworden op: ma 11 jun 2007 12:41
Rijdt met: Specialized - GT zaskar - TREK TOP FUEL

Dutch Masters of MTB (NL)

Bericht door pearl jam »

Nog iemand die zondag 17 maart mee doet aan de Dutch Masters of MTB?
Het is de 3de uitgave en de 3de keer dat ik mee doe aan deze monstermarathon van 200km

Dit jaar ben ik wel teleurgesteld in de organisatie meer bepaald omdat ik pas mag starten in startbox 3.
De organisatie steekt zich weg achter het feit dat je een tijd moest opgeven die je denkt te halen aan de eindstreep.

Als eerlijke domme naïeve Belg gaf ik mijn eindtijd van vorig jaar op. Met deze tijd heb ik het recht om te starten in startbox 1.
Als ik mail naar de organisatie steken die zich weg achter de opgegeven tijden.

1000 starters verdeeld over 4 boxen van 250 man.
Tss iedere startgolf is er een tijd van 5min. Op zich is het maar voor de fun en training dat ik deze rijd maar ik voel me ferm bij het pietje gepakt. Er zijn massa's single tracks op deze montsterrit waardoor inhalen echt moeilijk is.

Vorig jaar was ik 168ste.
Jacoba A.
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: za 24 jun 2017 14:01

Re: Dutch Masters of MTB (NL)

Bericht door Jacoba A. »

Ik ga ook, wel als supporter ;-) m’n vriend doet voor de eerste keer mee, ook voor de eerste keer zulle afstand.
Hij start in de laatste wave zondag. We zijn benieuwd en hopen ook op veel singletracks.
Gebruikersavatar
pearl jam
Mountainbiker
Berichten: 522
Lid geworden op: ma 11 jun 2007 12:41
Rijdt met: Specialized - GT zaskar - TREK TOP FUEL

Re: Dutch Masters of MTB (NL)

Bericht door pearl jam »

Twas een slagveld.
Slechts 549 finishers vd 1000 starters.
Ik ben als 164ste over de meet gebold.
Jacoba A.
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: za 24 jun 2017 14:01

Re: Dutch Masters of MTB (NL)

Bericht door Jacoba A. »

Mijn vriend heeft de rit ook uitgereden. Hij is gefinisht als 143e, een supermooie prestatie dus :-)

Hij zei ook wel dat het een zware rit was maar heeft volop genoten van het mooi parcours en de mooie singletrack.
Plaats reactie