4 daagse Alpentour Trophy Oostenrijk

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: 4 daagse Alpentour Trophy Oostenrijk

Bericht door bip bip »

vaeske schreef:Is de datum voor 2020 al bekend gemaakt. Wil hem dan wel is gaan doen en welke is een goed hotel?
11-14 juni 2020, zelf tijdens de 2017 editie verbleven in hotel Sonneshupfer, fantastisch hotel.
kurtibici
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 15 dec 2014 18:04
Rijdt met: Rotwild
Contacteer:

Re: 4 daagse Alpentour Trophy Oostenrijk

Bericht door kurtibici »

LCMT kan of mag niet meer de hotelovernachtingen koppelen aan het pakket, maar dat is een eenzijdige keuze of beslissing van hotel Vayamundo... Als organisator was de LCMT (Biking Events) al die jaren bereid om de best mogelijke schikkingen te treffen voor de deelnemers, qua kamergenoten, maaltijdkeuzes etc... Maar als het grootste hotel in Houffalize een andere koers wil varen en dit liever zelf beheert, dan kan de event-organisator daar niets tegen inbrengen...

Jemp schreef:Inderdaad, en ik ben verrast dat de overnachtingen niet meer inbegrepen zijn in de inschrijving van de LCMT. Maar dit is dan nog ongeveer 30€ per rit goedkoper.

Mss moet ik eerder stellen dat een ééndagrit niets mag kosten, terwijl bij een meerdaagse dit er minder toe doet. :wink:

Let op, ik heb niets tegen dergelike evenementen. Ze zeetten onze hobby in de kijker en daar hebben we ook voordeel bij.
Maar zoals mad zegt, toch vrij duur als je de totale rekening maakt.

Hoewel erg basic naar overnachitngen toe, vind ik bv Les Chemins du Soleil nog redelijk betaalbaar.
Plaats reactie