Raid VTT Scott Chemins Du Soleil 2018

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Re: Raid VTT Scott Chemins Du Soleil 2018

Bericht door Jemp »

Bwa, als ik die foto's en filmkes zag passeren, vond ik het nie speciaals dit jaar.... :lol: :-" :^o
Wout_RS
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: za 26 nov 2016 00:13
Rijdt met: Cube LTD SL 2017, Superior X-Road Issue

Re: Raid VTT Scott Chemins Du Soleil 2018

Bericht door Wout_RS »

Damn wat was dit voor een topevenement!! =D>

Het was de eerste maal dat we een meerdaagse evenement meededen (samen met Singletracker en nog een MDFer),
Maar wat hebben we genoten, afgezien en veel bijgeleerd in deze 3 dagen!

Eerst en vooral een toporganisatie die achter dit evenement staat. Alles voorloopt precies a la douce.
Maar alles staat toch tot in de puntjes in orde, bevoorrading, bepijling, uurroosters,... .

De routes amai wat een pareltjes, klimmen, technische afdalingen en wat voor een afdalingen [-X
Dit had ik nog nooit niet gezien en de eerste twee dagen was ik bang om te dalen, maar gaandeweg leren we met de hardtail en als je niet durft stap je af. De laatste etappe genoot ik echt van de afdalingen en de juiste weg te zoeken.

Sfeer op de camping en deelnemers is top! Geen stress van mensen die voorbij willen komen, ieder op zijn eigen tempo!

Het weer was ook perfect in de 5 dage dat we er waren! Gewoonweg een topeditie!

Op naar het volgende meerdaagse evenement of de Chemins du Soleil 2019?
Zijn er evenementen met dergelijke techniek sfeer, graag jullie aanbevelingen :)

Afbeelding
Plaats reactie