Salzkammergut Mountainbike Trophy

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
Béné
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 24 okt 2017 13:39

Salzkammergut Mountainbike Trophy

Bericht door Béné »

Salzkammergut Mountainbike Trophy...

Heeft iemand deze al eens gereden? Ik zou volgend jaar de 120 Km willen doen als eerste rit in de "echte" bergen. Dat lijkt me op basis van You tube filmpjes de beste keuze qua parcour moest er slecht weer zijn.
Graag jullie mening over alles betreffende deze rit, waarvoor dank.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Salzkammergut Mountainbike Trophy

Bericht door TaurineR »

Het is een eind rijden erheen, maar wel een prachtige en gezellige sfeer in het dorp.
De 120km is zeker de moeite, vooral salzberg is zwaar en zal stappen worden....
Voor de rest een snelle en niet erg technische marathon welke ik ook nog eens graag zou willen rijden.
Spijtig genoeg door omstandigheden niet dit jaar... :(
Béné
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 24 okt 2017 13:39

Re: Salzkammergut Mountainbike Trophy

Bericht door Béné »

Merci voor je antwoord. Aangezien je deze nog eens wil rijden zal alles ter plaatse wel goed georganiseerd zijn. Wat die Salzberg betreft, tegen beter weten in zal ik toch eens proberen, 35% stijgingspercentage, moet lukken :-) ](*,)
Byorka
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: za 25 dec 2004 11:34

Re: Salzkammergut Mountainbike Trophy

Bericht door Byorka »

Geweldige evnement, organisatie en ambiance.
Ik zou gelijk voor de A strecke gaan.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Salzkammergut Mountainbike Trophy

Bericht door TaurineR »

Béné schreef: Wat die Salzberg betreft, tegen beter weten in zal ik toch eens proberen, 35% stijgingspercentage, moet lukken :-) ](*,)
Als je deze solo zou rijden, dan heb je een kansje.
In de race,in het peleton zijn er mischien een paar procent welke het lukt, afhankelijk van beschikbaar verzet of benen..
Voor mij is het vanaf halfweg stappen, en met maximale hartslag, en op het asfaltstuk in de graskant lopen om grip met de schoenen te hebben..
Gebruikersavatar
endorfin
Mountainbiker
Berichten: 3274
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 18:57
Rijdt met: Adventurebybike.be
Contacteer:

Re: Salzkammergut Mountainbike Trophy

Bericht door endorfin »

TaurineR schreef:
Béné schreef: Wat die Salzberg betreft, tegen beter weten in zal ik toch eens proberen, 35% stijgingspercentage, moet lukken :-) ](*,)
Als je deze solo zou rijden, dan heb je een kansje.
In de race,in het peleton zijn er mischien een paar procent welke het lukt, afhankelijk van beschikbaar verzet of benen..
Voor mij is het vanaf halfweg stappen, en met maximale hartslag, en op het asfaltstuk in de graskant lopen om grip met de schoenen te hebben..
Het is me ooit gelukt te rijden, maar ik reed toen wel met een stambecco vanvoor.
Nu met 20kg erbij zou ik direct een taxi bellen
Plaats reactie