Forumoverzicht Bikemogelijkheden In het buitenland Roc d'Azur 2018

Roc d'Azur 2018

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht vr 16 feb 2018 17:02
bip bip Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Colnago baanslet
het seizoen moet nog beginnen maar de afsluiter ligt al vast :-D . Vreemd genoeg is onze gebruikelijke verblijfplaats ( Domaine le colombier ) dit jaar niet open tijdens de Roc.
Iemand van jullie een goed alternatief ?

grt,
bip bip

Bericht vr 16 feb 2018 17:35
KrisMaes76 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 Stealth 2016

Moet nog beginnen kijken naar een verblijfplaats, eerste prioriteit was inschrijven.

2e jaar op rij voor de Roc Trophy gegaan. Kging dit jaar ook kijken om de all-mountain rit mee te pakken, maar die is blijkbaar verdwenen.

Bericht vr 16 feb 2018 21:12
Giobiker Mountainbiker

Mijn bike: Specialized epic 29 / Scott Scale 920
Ja plots hadden ze blijkbaar zomaar doodleuk de datum een weekje doorgeschoven, heel leuk voor mensen
die al een jaar op voorhand hun verlof moeten regelen, gelukkig nog kunnen oplossen.
Als je dan ook al je verblijf had gereserveerd word het helemaal leuk! #-o
Dat zal dan ook wel de reden zijn dat bepaalde accomodaties niet op de hoogte zijn en bijgevolg een week te
vroeg gesloten zullen zijn... Misschien dat eens proberen uitleggen daar waar je wil reserveren?
Enfin, we zijn ook weer ingeschreven... omdat we het niet kunnen laten :wink:

Bericht zo 18 feb 2018 22:05
dannyvk Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Van alles wat
bip bip schreef:
het seizoen moet nog beginnen maar de afsluiter ligt al vast :-D . Vreemd genoeg is onze gebruikelijke verblijfplaats ( Domaine le colombier ) dit jaar niet open tijdens de Roc.

grt,
bip bip

Wij vorig jaar camping argens een 2 km van de start, waarschijnlijk dit jaar terug.
Ps:ook de challenge?

Grtjs

Bericht ma 19 feb 2018 23:37
bip bip Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Colnago baanslet
dannyvk schreef:
bip bip schreef:

grt,
bip bip

Wij vorig jaar camping argens een 2 km van de start, waarschijnlijk dit jaar terug.
Ps:ook de challenge?

Grtjs

Danny,
enkel de marathon op vrijdag en Roc op zondag. Wellicht boek ik dit jaar l'étoile d"argens als verblijfplaats.

Bericht di 03 apr 2018 12:43
giant-roc Mountainbiker

Mijn bike: giant xtc 29"

de roc is eindigt altijd op de tweede zondag van oktober

Bericht do 12 jul 2018 21:58
den daler Mountainbiker

Mijn bike: cannondale scalpel ,specialized stumpjumper
weet er iemand of het mogelijk is om de inschrijving te verkopen

Bericht do 23 aug 2018 12:09
GianniRiemslagh Mountainbiker

Ik ben nog op zoek naar een ticket voor de Roc Trophy 2018.
Heb nu pas zekerheid dat ik kan gaan en natuurlijk is alles al uitverkocht.

Bericht wo 29 aug 2018 13:21
Tommy1977 Mountainbiker

Hey, ik ben ingeschreven maar door valpartij met mtb en schouderoperatie tot gevolg kan ik niet deelnemen.
Als je interesse hebt geef maar seintje.

Bericht ma 10 sep 2018 16:06
KrisMaes76 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 Stealth 2016

Nog een maand en het is zover! :)
Dees jaar kan je blijkbaar je medisch certificaat al uploaden om tijd te winnen bij het afhalen van je nr(s), nogthans vorig jaar maar 5 min moeten aanschuiven...

Wie doet er nog de trophy?

Volgende

Keer terug naar In het buitenland