Belgische aanbieder van internationale MTB tours

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
dateaze
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 05 dec 2017 13:06

Belgische aanbieder van internationale MTB tours

Bericht door dateaze »

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar de beste/grootste aanbieder van internationale MTB reizen in Belgie. Wie kent er een paar en kan feedback geven?

Dank!
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5029
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Belgische aanbieder van internationale MTB tours

Bericht door madskatingcow »

Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Re: Belgische aanbieder van internationale MTB tours

Bericht door aresius »

Met de eerste (El Camino Loco) ben ik intussen enkele malen mee op reis geweest.
Zeker en vast aan te raden! Leuke trails, goeie gidsen, goeie accomodatie.

Qua prijs vind ik het heel goeie verhouding prijs/kwaliteit.
Als je het allemaal zelf organiseert kan je goedkoper, maar je betaalt natuurlijk voor de service en ondersteuning.
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Belgische aanbieder van internationale MTB tours

Bericht door Reflex »

Http://www.flowtrack.be/bike" onclick="window.open(this.href);return false; niet te vergeten in dat rijtje uiteraard.
Fully
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 08 dec 2017 15:27

Re: Belgische aanbieder van internationale MTB tours

Bericht door Fully »

http://www.beyondbiking.be" onclick="window.open(this.href);return false;. Beyond Biking is nieuw. Erg leuk 3In1 concept (3 verschillende bike landscappen in 1 week). Wel high-end qua accomodatie en eten (gourmet dining inbegrepen), en enkel voor privé groepen. Ook eens wat andere bestemmingen, niet de platgestreden paden. Ni goedkoop maar zeer de moeite. Astu!
V.P.
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: di 12 mei 2009 23:48
Rijdt met: cannondale flash 29 carbon2

Re: Belgische aanbieder van internationale MTB tours

Bericht door V.P. »

Ik ben al verschillende malen met http://www.transactief.be" onclick="window.open(this.href);return false; meegeweest. Ze bieden zowel binnen- als buitenlandse reizen aan, met een zeer gevarieerd aanbod. Hun tochten worden op gps gereden, dus op eigen niveau. Maar ik kan je wel vertellen dat je meestal wel andere bikers van je niveau tegenkomt waardoor je zelden alleen zal rijden. Onderweg voorziet de organisatie verschillende ruime bevoorradingen (afhankelijk van de afstand) en smorgends en savonds zorgen zij voor zeer uitgebreide maaltijden. Alleen maar lovende woorden over de organisatie, zeker een aanrader! Check zeker eens hun site!
Plaats reactie