Rally di Romagna

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
kona_bikearena
Mountainbiker
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 08 feb 2012 23:02
Rijdt met: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon
Contacteer:

Rally di Romagna

Bericht door kona_bikearena »

Hallo,

Ik zag de Rally di romagna eens opduiken in een kalender. Het is een meerdaagse in Italië maar ik vind de info op hun eigen site beetje beperkt. Iemand die dit al eens heeft gereden en iets weet ivm de streek, de wedstrijd op zich: goede bepijling, bevoorradingen, service voor en na....
Speed Hanzie
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 02 jan 2005 00:02
Rijdt met: Rotwild R2 hardtail

Re: Rally di Romagna

Bericht door Speed Hanzie »

Ik heb die al 2 x gereden. Is een mooie organisatie. Heel mooi parcours. Steile hellingen,niet overdreven lang,niet overdreven technisch ook. De ritten zijn niet overdreven lang. De start is niet niet zo overdreven vroeg. Dus na de wedstrijd heb je ruimschoots de tijd om wat te bekomen,en te genieten.
De streek is ook gekenmerkt,door wat nostalgie,d.w.z. is een wat armere streek van Italië.
Toch een redelijk niveau. Goede uitbepijling. Logeren in hotel. De organisatie probeert je zoveel als mogelijk bij andere Belgen samen te zetten. Een 4-tal jaren geleden waren we met een 3-tal Belgen. Vorig jaar waren we al met een 10-12 tal Belgen.
Enige nadeel:
-Als het daar (fel) regent,is het een echte klei-boel,en na enkele honderden meters,bolt je bike voor geen meter meer.
Op dat vlak moet je dus wat geluk hebben,en bidden dat het droog blijft. :-)
-En je mag het tijdschema(podia,..kunnen algauw wat uitlopen) niet al te letterlijk nemen,er heerst ook hier een wat 'zuiderse' mentaliteit.
kona_bikearena
Mountainbiker
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 08 feb 2012 23:02
Rijdt met: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon
Contacteer:

Re: Rally di Romagna

Bericht door kona_bikearena »

Allright, merci voor de eerste info!
Plaats reactie