meer van Barasona (Spanje)

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
barrewiete
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: di 12 apr 2011 12:04
Rijdt met: Thompson, Specialized

meer van Barasona (Spanje)

Bericht door barrewiete »

Iemand al ervaring in deze regio?
Wij verblijven vgl zomer in Puebla de Castro. Kan je mij helpen met gpx-files?

Dat mag evt. ook in de ruimere regio zijn. Ik vind het niet erg om een stuk(je) te verplaatsen met de auto.

Leuke koersritten zijn ook welkom, ik neem ze allebei mee.


merciekes
barrewiete
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: di 12 apr 2011 12:04
Rijdt met: Thompson, Specialized

Re: meer van Barasona (Spanje)

Bericht door barrewiete »

Iemand?
pocoloco
Mountainbiker
Berichten: 947
Lid geworden op: di 19 okt 2004 23:46

Re: meer van Barasona (Spanje)

Bericht door pocoloco »

barrewiete schreef:Iemand?
Sttur me een mailtje: koenATmtb.be en ik stuur wel wat retour. Hoe zwaar/licht mag het zijn? Rijtechnisch moeilijke tracks of dirtroads?
barrewiete
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: di 12 apr 2011 12:04
Rijdt met: Thompson, Specialized

Re: meer van Barasona (Spanje)

Bericht door barrewiete »

Top!
Heb u een pm gestuurd
Lodebrouwers
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 06 mei 2011 16:41
Rijdt met: Rotwild

Re: meer van Barasona (Spanje)

Bericht door Lodebrouwers »

De streek rond Ainsa is een speeltuin voor mtb
Zoek bij Zona zero ,
Racefiets is iets minder omdat het wat drukker kan zijn op de weg en mede ook door het beperkt aantal wegen, maar de Spaanse chauffeurs zijn wel vrij attent
Een rit rond het meer richting ainsa , Halfweg het meer loopt er een weg die het meer kruist en dan richting Naval en zo terug
Indien je het niet kan vinden lees ik het wel.
Ben er ook van overtuigd dat Koen u voldoende informatie kan geven
Met vriendelijke groeten
Lode
barrewiete
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: di 12 apr 2011 12:04
Rijdt met: Thompson, Specialized

Re: meer van Barasona (Spanje)

Bericht door barrewiete »

Koen hééft mij al prachtig geholpen met mtb ritten ginds. Doch heel erg bedankt voor jou input.
Ik zoek idd nog wat wegritten. Zouden er binnen een straal van 100 km auto verplaatsing grote lange cols te vinden zijn?

Thx
pocoloco
Mountainbiker
Berichten: 947
Lid geworden op: di 19 okt 2004 23:46

Re: meer van Barasona (Spanje)

Bericht door pocoloco »

barrewiete schreef:Koen hééft mij al prachtig geholpen met mtb ritten ginds. Doch heel erg bedankt voor jou input.
Ik zoek idd nog wat wegritten. Zouden er binnen een straal van 100 km auto verplaatsing grote lange cols te vinden zijn?

Thx
Zeg dat dan direct hé ;-)! Ik ben de volgende dagen superdruk bezig (begeleiding hiervan: http://www.broederlijkdelen.be/nl/doe-m ... -zuid-2016" onclick="window.open(this.href);return false; ) maar daarna stuur ik je wel 't één en 't ander door als je wil, er zijn in die radius mooie dingen te rijden over rustige banen. En de mooie dingen zijn vaak niet de "grote" cols...
Hoeveel van die baan(janetten ;-)) ritten moet je hebben?

PS als je "klassiekers wil: je zit 100 km van St Lary Soulan, van waaruit je (langgg...) naar het Lac de Cap de Long of het lac d'Aumar kan klimmen en 120km van Arreau, waar je links de Aspin/Tourmalet en rechts de Peyresourde/Portillon hebt. Google ook de Bonaigua eens.
barrewiete
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: di 12 apr 2011 12:04
Rijdt met: Thompson, Specialized

Re: meer van Barasona (Spanje)

Bericht door barrewiete »

Prachtig! Met wat meer tijd zie ik ze op

Grote merci
barrewiete
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: di 12 apr 2011 12:04
Rijdt met: Thompson, Specialized

Re: meer van Barasona (Spanje)

Bericht door barrewiete »

Een stuk of 4 jeanette ritten zijn super ;)
Lodebrouwers
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 06 mei 2011 16:41
Rijdt met: Rotwild

Re: meer van Barasona (Spanje)

Bericht door Lodebrouwers »

Zoals Koen laat weten heb je , als je via Ainsa en Bielsa naar Frankrijk , na een 20 km in Frankrijk een 7 tal cols die geregeld voorkomen in de Tour. Guchen -Aspin - Tourmalet - Ancizan - Guchen is 100 km fietsen met 50 km klimmen

In Spanje vind ik 1 van de mooiste ritten Ainsa-Escalone-door de kloof van anisclo - Nerin - fanlo en dan terug richting Ainsa,ongeveer 100 km maa r prachtige natuur..

Korterbij voor , de streek rond Naval langs de wijngaarden van Somantano . Indien je van wijn houdt is een bezoek aan Vino del Vero zeker de moeite .
Plaats reactie