Mtb vakantie in Castelnaud-la-Chapelle

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ceto
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 18 nov 2010 22:00
Rijdt met: conway 29'' carbon

Mtb vakantie in Castelnaud-la-Chapelle

Bericht door ceto »

Wij gaan deze grote vakantie naar Castelnaud la Chapelle. :bounce:

Iemand al ooit eens geweest?

We zijn op zoek naar enkele goeie MTB-routes of website waar we routes kunnen afhalen?
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Re: Mtb vakantie in Castelnaud-la-Chapelle

Bericht door Jemp »

Route van ginder heb ik niet, maar hier zou je wel het één en ander moeten kunnen vinden. 8)
deadric
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 09 jan 2011 16:49
Rijdt met: Cannondale FS-I

Re: Mtb vakantie in Castelnaud-la-Chapelle

Bericht door deadric »

Ben er vorig jaar geweest en je hebt beneden in het dorp een fietsverhuurder waar je een kaartje kan kopen met alle MTB routes op (denk 2 of 3 euro's). In totaal zijn er een 8-tal routes in de directe omgeving van Castelnaud. De meeste tussen de 20 a 35 KM.

Heb er vorig jaar alle rode en zwarte van gereden en deze waren allemaal goed aangeduid en leuk om te rijden.

Let wel op de zwarte routes zal je zeker niet alles kunnen fietsen, sommige stukken naar boven zijn te stijl of met te hoge rotsblokken om over te fietsen. Vind ik zelf niet erg dat je even moet afstappen en hoort er nu eenmaal bij...

De zwarte route door Castelnaud-La-Chappelle zelf is een hele leuke. Al is het in het dorp wel goed zoeken naar de pijltjes :-) Eenmaal uit het dorp en vertrokken, perfect aangegeven.

Verder heb ik de blauwe route gereden (iets verder van Castelnaud) en deze was saai in vergelijking met de rode/zwarte routes.

Hopelijk helpt dit!
Gebruikersavatar
ceto
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 18 nov 2010 22:00
Rijdt met: conway 29'' carbon

Re: Mtb vakantie in Castelnaud-la-Chapelle

Bericht door ceto »

Bedankt voor de reacties.

Nu nog wachten tot juli... :bounce: :roll:
Plaats reactie