Krk Kroatie

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dannyvk
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: di 17 mei 2011 20:25
Rijdt met: Van alles wat

Krk Kroatie

Bericht door dannyvk »

Het aftellen is begonnen, binnen 5 weken zitten we in Krk Kroatië, en natuurlijk ga mijne trouwe vriend mee ( fiets ) (o) .
Iemand daar al gaan mountainbike?
Heb wel al enkele routes gevonden op gpsies...toevallig iemand op het forum dat deze tracks al gereden heeft.
Alle tips welkom
snorkie
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 03 jan 2010 16:31
Rijdt met: Rockrider 8.1

Re: Krk Kroatie

Bericht door snorkie »

Hallo,

ik heb deze vorige zomer gereden:

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=xwe ... =trackList" onclick="window.open(this.href);return false;

Was voor mij toch één van de beteren in Kroatië. Beetje klimmen, veel offroad en single tracks. Af en toe een beetje technisch met een paar rocky stukken, heb me goed geamuseerd daar!
Gebruikersavatar
dannyvk
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: di 17 mei 2011 20:25
Rijdt met: Van alles wat

Re: Krk Kroatie

Bericht door dannyvk »

snorkie schreef:Hallo,

ik heb deze vorige zomer gereden:

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=xwe ... =trackList" onclick="window.open(this.href);return false;

Was voor mij toch één van de beteren in Kroatië. Beetje klimmen, veel offroad en single tracks. Af en toe een beetje technisch met een paar rocky stukken, heb me goed geamuseerd daar!


Bedankt al, heb je er nog andere gedaan daar?
Zal deze alleszins al eens proberen.
snorkie
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 03 jan 2010 16:31
Rijdt met: Rockrider 8.1

Re: Krk Kroatie

Bericht door snorkie »

Nee, in Krk verbleef ik maar één dag. Ik heb ook nog gereden in istria, in het ucka gebergte en rond rovinj. Maar Krk was wel het leukste daar.
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Re: Krk Kroatie

Bericht door Swannie »

krk is inderdaad een ferm eilandje... zeer zeker de moeite!
Plaats reactie