Salzkammergut Trophy 2003

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
Jan Lah
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 05 apr 2002 02:00
Rijdt met: Specialized S-Works FSR 2002
Contacteer:

Salzkammergut Trophy 2003

Bericht door Jan Lah »

Hey collega-bikers...

ik ga 12 juli de Salzkammergut Trophy in Oostenrijk rijden (wel de baby-afstand... 52 km :roll: ).

Zijn er nog die 'em gaan rijden? Dan kunnen we misschien wel iets afspreken?

Groeten,
Jan Lah
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Edde daar een URL van?
Gebruikersavatar
Jan Lah
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 05 apr 2002 02:00
Rijdt met: Specialized S-Works FSR 2002
Contacteer:

Bericht door Jan Lah »

jep...

www.salzkammergut-trophy.at

tis wel alleen nog maar over de vorige editie, maar het geeft wel een mooie impressie
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Der doen daar verdorie serieuze toppers aan mee. Onze lieve Tinker Juarez heeft zelfs de 220 km gewonnen.
Nu ja, ik kan mij geen duizend uitstapjes naar Oostenrijk veroorloven. En de week voor deze Trophy ga ik waarschijnlijk de Styria Alpentour rijden.

Je vindt wel nog een freakske hier op het forum die daar gaat willen rijen. 8)
Gebruikersavatar
Fuerzabert
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: zo 25 mei 2003 20:47
Rijdt met: Orbea Official
Contacteer:

Bericht door Fuerzabert »

Ook ik neem voor de eerste keer deel aan deze Marathon. Samen met een teammakker gaan we voor de 100km. Benieuwd wat ons te wachten staat? Zijn er die ons wat tips kunnen geven?
Gast

Bericht door Gast »

Hadde dat nu eerder gezegd. Past perfect in mijn trainingsschema maar zit de eerste week van juli al in Oostenrijk. Krijg dat thuis (en op het werk) niet meer uitgelegd.
Misschien een idee voor een nieuwe topic. Waar iedereen zijn plannen (en dromen) kan naar voor brengen (op tijd) zodat er wat kan afgesproken worden?
Zelf zou ik als ultieme uitdaging (op MTB'gebied dan :D ) in 2004 de Transrockies eens willen uitrijden.
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Ik wil met je meegaan, Ivo! Da's namelijk mijn enige doel voor volgend jaar, probleem met zo'n dingen is dat je een evenwaardige teammate nodig hebt.
Die Transrockies zijn ook makkelijker om in te schrijven dan bvb een Transalp, valt natuurlijk absoluut niet te onderschatten.
Laatst gewijzigd door Epic op di 10 jun 2003 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jan Lah
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 05 apr 2002 02:00
Rijdt met: Specialized S-Works FSR 2002
Contacteer:

Bericht door Jan Lah »

Hadde dat nu eerder gezegd. Past perfect in mijn trainingsschema maar zit de eerste week van juli al in Oostenrijk. Krijg dat thuis (en op het werk) niet meer uitgelegd.
Ik heb het topic opgestart in januari, dus... :roll:

En kunt ge geen doktersbriefke krijgen? 8)

@Simbabert...: misschien kunnen we ginder wel afspreken??
Gast

Bericht door Gast »

Epic schreef:Ik wil met je meegaan, Ivo! Da's namelijk mijn enige doel voor volgend jaar, probleem met zo'n dingen is dat je een evenwaardige teammate nodig hebt.
Die Transrockies zijn ook makkelijker om in te schrijven dan bvb een Transalp, valt natuurlijk absoluut niet te onderschatten.
Ja inderdaad voor editie 2003 zijn er zelfs nog plaatsen beschikbaar. De juiste datum voor volgend jaar is nog niet gekend maar zal waarschijnlijk in dezelfde periode als dit jaar vallen (eerste helft augustus).
En dat teamgedoe is natuurlijk een hele handicap. Je mag nooit meer dan 2 minuten van je partner gescheiden zijn. En ik denk dat ik jouw niveau niet meer kan halen :( . Wou het aanvankelijk met Chris doen, mar dat wordt nog veel (gezamelijk trainen). Op de LCMT bleek nl. dat hij zeer sterk is in afdalen (mijn zwak punt) en ik sterker in lange klims. In totaaltijd zijn we een beetje aan elkaar gewaagd maar ik zal moeten leren in een afdaling meer bij te blijven (mijn billen dus wat meer dichtknijpen :D ) en Chris wat meer op kracht trainen om sneller te stijgen.
Uit de commentaren van deelnemers van vorige jaren heb ik vooral kunnen opmaken dat je veel moet trainen op .... TE VOET gaan met je fiets gezien dit in zeer steile klims je rug belast en de grootste vijand de temperatuurschommelingen zijn (van zeer heet de enige dag tot zeer nat en ijskoud de volgende dag). De meeste opgaves waren dan ook te wijten aan breuken en onderkoeling.

Het zou wel tof zijn meerdere teams te hebben uit België.
Gast

Bericht door Gast »

Jan Lah schreef:
Hadde dat nu eerder gezegd. Past perfect in mijn trainingsschema maar zit de eerste week van juli al in Oostenrijk. Krijg dat thuis (en op het werk) niet meer uitgelegd.
Ik heb het topic opgestart in januari, dus... :roll:

En kunt ge geen doktersbriefke krijgen? 8)

??
Een dokersbriefje om te gaan biken in het buitenland?
Plaats reactie