Salzkammergut Trophy 2003

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Ivo, ik ben ook maar een matige biker hoor, in afdalingen eigenlijk zeer slecht maar ik val weinig zwaar wat op zo'n evenementen natuurlijk beter is dan er bruut invliegen en na 2 dagen al moeten opgeven met meerdere breuken. De ideale partner voor mij op de Transrockies zou den Jawa zijn, maar dat wordt een moeilijke opgave om hem te overtuigen :)

Laten we binnenkort eens samen een grote tocht maken, dan zien we wel, ik ben zeker geen gemiddelden-monster - rij praktisch altijd op reserve tijdens lange tochten zodat ik alles kan uitrijden zonder krampen.
Hier is mijn voorlopige schema van deze maand:
- zaterdag 14/06: regiotoer
- zondag 15/06: baraque de fraiture of kluisbergen/ieper (doe het zelf tocht)
- donderdag 19/06: bertrix 60km
- zondag 22/06: kluisbergen 50km
- donderdag 26/06: eupen 55km (weinig kans dat ik ga)
- zaterdag 28/06 en zondag 29/06: 24u van spa
ofwel op 28/06 etikhove 70km
Gast

Bericht door Gast »

Zoals gezegd als de omstandigheden meezitten doe ik de regiotoeur op zaterdag.
Dan effe inhouden voor de Ardèchoise op 21/06.
Ik had 3 doelstellingen dit jaar die ik moest uitrijden om de Transrockies nog maar in aanmerking te nemen: de Shimano Challenge, de LCMT en de Ardèchoise. 1 en 2 zijn al goed verlopen. 3 hoop ik te overleven hoewel het toch wel van een andere categorie is (gemiddeld 40°, 220 Km en 4500 Hm binnen de 10 uur af te leggen).
Eén meevaller is al de warmte hier de laatste tijd en op de LCMT, al redelijk aangepast dus. De Hm komen eigenlijk overeen met 2 ritten van de LCMT maar dan op asfalt, ook wel te doen denk ik. Blijft alleen de afstand. Mijn langste rit tot nu toe is 200 Km vlak en 100 Km klimmen. Laten we dus maar hopen dat er genoeg adrenaline en endorphines worden aangemaakt :D .
Een minpunt is ook mijn leeftijd. Soms heb ik een superdag (naar mijn normen dan toch :) ) en soms een off-dag, en die worden er niet minder op.
Dus, kortom, na 21/06 weten we meer.
Maar je begrijpt Chris blijft mijn eerste keus als teammate, het was zijn idee oorspronkelijk en we wonen zo dicht bij elkaar dat samen trainen ook heel simpel is.
Gast

Bericht door Gast »

Epic schreef:- zaterdag 14/06: regiotoer
- zondag 15/06: baraque de fraiture of kluisbergen/ieper (doe het zelf tocht)
- donderdag 19/06: bertrix 60km
- zondag 22/06: kluisbergen 50km
- donderdag 26/06: eupen 55km (weinig kans dat ik ga)
- zaterdag 28/06 en zondag 29/06: 24u van spa
ofwel op 28/06 etikhove 70km
Gemiddelde biker? :D gij moet nooit niet werken zeker aan uw rittenschema te zien?
Plaats reactie