Vulkanbike 2014

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Aeltae
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: di 19 aug 2014 18:00

Re: Vulkanbike 2014

Bericht door Aeltae »

Inderdaad, als het weer is zoals nu hier in België dan wordt het wel een topdag :-)
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Re: Vulkanbike 2014

Bericht door Speedy G. »

Voila, mijn inschrijving en "zimmer frei" zijn in orde.
Als het weer zo blijft, wordt het een erg mooie editie (als we niet vallen natuurlijk). :-D
Aeltae
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: di 19 aug 2014 18:00

Re: Vulkanbike 2014

Bericht door Aeltae »

Ingeschreven voor de 100 km ? :-)
Gebruikersavatar
KRZA
Mountainbiker
Berichten: 979
Lid geworden op: ma 02 nov 2009 15:54
Rijdt met: Specialized Epic Expert 29

Re: Vulkanbike 2014

Bericht door KRZA »

Kan je op de dag zelf ook inschrijven, mijn duits is nie zo goed en ik kan de site nie goe ontcijferen... :-)
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Re: Vulkanbike 2014

Bericht door Speedy G. »

Aeltae schreef:Ingeschreven voor de 100 km ? :-)
Nee nee, de 85km is meer dan genoeg voor mij.
Vorig jaar in die omstandigheden was ik allerlaatste van de finishers dus meer hoeft voor mij niet. :-D

KRZA schreef:Kan je op de dag zelf ook inschrijven, mijn duits is nie zo goed en ik kan de site nie goe ontcijferen... :-)
Ik heb ze een mail gestuurd met uw vraag maar ik VERMOED van wel.
Bij het programma staat namelijk op zaterdag vanaf 7u.00 dat de startnummers uitgegeven worden inclusief na-inschrijvingen.
Van zodra ik antwoord heb, zet ik het hier wel neer.

EDIT: net al antwoord van de organisatie ontvangen.
Het komt erop neer dat je nog kan aanmelden op zaterdagochtend op voorwaarde dat er nog plaatsen vrij zijn.
Hoeveel plaatsen er op te vullen zijn, zeggen ze dan niet.
Het beste was om nog tot donderdag online aan te melden want dan ben je zeker.
Gebruikersavatar
TJ!
Mountainbiker
Berichten: 334
Lid geworden op: do 05 sep 2002 02:00
Rijdt met: ne zilveren HT en ne zwarte FS
Contacteer:

Re: Vulkanbike 2014

Bericht door TJ! »

KRZA schreef:Kan je op de dag zelf ook inschrijven, mijn duits is nie zo goed en ik kan de site nie goe ontcijferen... :-)
KRZA, ik kan niet mee doen wegens gebroken sleutelbeen.
Interesse om mijn inschrijving over te nemen? Je woont niet zo ver van mij ;-)
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Vulkanbike 2014

Bericht door TaurineR »

Mooie dag, stikkapot, maar dat zal wel aan mij liggen...
Ik heb de 100km gereden, en het ging er snel aan toe.
In Belgie zou men voor de afdaling net na de 2 bevoorrading toch een verwittiging zetten dat het een beetje gevaarlijk is. Of is dit voor watjes?
Ik ben daar (voor mijn doen) te snel naar beneden gegaan, een halverwege vlot over kop gegaan, gelukkig enkel maar wat schrammen op gezicht en knie.
Na 90km ging bij mij het licht uit. Totaal geen kracht meer, te weinig gedronken denk ik.
Maar: ik heb mijn tijd met 20min. verbeterd tov. 3 jaar geleden.
Op de website staat wel al 't programma voor 2015, maar de uitslag kan ik niet vinden? :-?
prosserke
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: di 16 okt 2007 20:41
Rijdt met: Cannondale flash 29er carbon , Scott 930 2014 , Ridley Helium , Ridley X-Fire

Re: Vulkanbike 2014

Bericht door prosserke »

Uitslag te vinden op http://www.coderesearch.com" onclick="window.open(this.href);return false; , daar naar Veranstaltungen gaan , dan krijg je een kalender , bij vulkanbike , Ergebnisse aanklikken en dan zou de uitslag op jou scherm moeten verschijnen.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Vulkanbike 2014

Bericht door TaurineR »

prosserke schreef:Uitslag te vinden op http://www.coderesearch.com" onclick="window.open(this.href);return false; , daar naar Veranstaltungen gaan , dan krijg je een kalender , bij vulkanbike , Ergebnisse aanklikken en dan zou de uitslag op jou scherm moeten verschijnen.
Gevonden!, bedankt.
Laatst gewijzigd door TaurineR op zo 14 sep 2014 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Murdock
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: di 14 jun 2005 21:57
Rijdt met: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Re: Vulkanbike 2014

Bericht door Murdock »

Met het goeie weer van gisteren (ie. droog parcours) is er toch niet zoveel aan vind ik. Organisatorisch klopt het plaatje, maar het parcours is wat minnetjes, is trouwens ook elk jaar hetzelfde.
Plaats reactie