Transalp 2014

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
bikegirl13
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 14:05
Rijdt met: Open

Transalp 2014

Bericht door bikegirl13 »

Hallo,

Is er iemand die ook nog zin heeft om deel te nemen aan de Craft Bike Transalp (dit jaar van 20 tem 26/07) ? Stuur dan een PB'tje. Zijn nog op zoek naar (een) partner(s) :-)
MaartenW
Mountainbiker
Berichten: 207
Lid geworden op: zo 13 aug 2006 20:42
Rijdt met: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross

Re: Transalp 2014

Bericht door MaartenW »

bikegirl13 schreef:Hallo,

Is er iemand die ook nog zin heeft om deel te nemen aan de Craft Bike Transalp (dit jaar van 20 tem 26/07) ? Stuur dan een PB'tje. Zijn nog op zoek naar (een) partner(s) :-)
Misschien best iets meer info bijzetten, lijkt me dat je dan meer kandidaten trekt en voor een beter match zorgt.

Ben jij/jullie op zoek naar een man of een vrouw of maakt dat niet uit?

Welk niveau zoeken jullie net voor tijdslimiet finishen? midden moot? beste kwart? of echt zo ver mogelijk vooraan meerijden?

Moet deze persoon ervaringen hebben met wedstrijden? met meerdaagse? hebben jullie die?

De persoon waar je een partner voor zoekt wat zijn zijn of haar sterke punten eerder klimmen of afdalen of techniek of geen speciale sterkte?

en natuurlijk centjes ik ga er vanuit dat je al een plaatsje hebt welk pakket heb je genomen en hoeveel is dan de financiële bijdrage van eventuele geïnteresseerden?

Een goeie match van sterkte zorgt er toch voor dat zo'n evenement in team een stuk aangenamer is.
bikegirl13
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 14:05
Rijdt met: Open

Re: Transalp 2014

Bericht door bikegirl13 »

Bij deze wat meer info. Benieuwd of het helpt :-)
MaartenW schreef: Ben jij/jullie op zoek naar een man of een vrouw of maakt dat niet uit?
Eigenlijk zijn we op zoek naar 2 personen, van een verschillend niveau. Man of vrouw, maakt niet uit!
MaartenW schreef: Welk niveau zoeken jullie net voor tijdslimiet finishen? midden moot? beste kwart? of echt zo ver mogelijk vooraan meerijden?
Moeilijk te zeggen: 1 x middenmoot, 1 x beste kwart
MaartenW schreef:Moet deze persoon ervaringen hebben met wedstrijden? met meerdaagse? hebben jullie die?
Vooraleer aan een Transalp te beginnen heb je best toch al eens een paar marathons gereden, dus enige ervaring is wel gewenst. Langs onze kant hebben we allebei al verschillende meerdaagse gereden.
MaartenW schreef:De persoon waar je een partner voor zoekt wat zijn zijn of haar sterke punten eerder klimmen of afdalen of techniek of geen speciale sterkte?
Klimmen!! :-D
MaartenW schreef:en natuurlijk centjes ik ga er vanuit dat je al een plaatsje hebt welk pakket heb je genomen en hoeveel is dan de financiële bijdrage
Een inschrijving kost 650€ pp + nog de bus terug van Riva(It) naar Oberammergau (D) + nog overnachtingen
Kenny_
Mountainbiker
Berichten: 147
Lid geworden op: vr 19 nov 2004 13:46
Rijdt met: Scott Scale 910

Re: Transalp 2014

Bericht door Kenny_ »

Ik dacht nergens gelezen te hebben in het reglement dat het verplicht is dat men samen moet blijven rijden. :roll:
of toch wel

Wat wel het geval is voor de Cape Epic, daar mag men niet meer dan 2min uit elkaar liggen.
bikegirl13
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 14:05
Rijdt met: Open

Re: Transalp 2014

Bericht door bikegirl13 »

Kenny_ schreef:Ik dacht nergens gelezen te hebben in het reglement dat het verplicht is dat men samen moet blijven rijden. :roll:
of toch wel

Wat wel het geval is voor de Cape Epic, daar mag men niet meer dan 2min uit elkaar liggen.
Heb het ook eens nagekeken en klopt inderdaad, straf !
Snap het eigenlijk niet zo goed. Je rijdt zoiets toch ook om in team te kunnen rijden ? Anders kunnen ze beter ook een solo categorie invoeren.. 8-[
bikegirl13
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 14:05
Rijdt met: Open

Re: Transalp 2014

Bericht door bikegirl13 »

Maar om terug te komen op mijn eerste vraag, niemand die nog interesse zou hebben ?
Op zoek naar een last-minute geweldige MTB-ervaring ? :-D
Of misschien iemand waarvan de teamgenoot geblesseerd is geraakt en die nu een nieuwe partner zoekt ?
Gebruikersavatar
s3t
Mountainbiker
Berichten: 163
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 22:01
Rijdt met: Rocky Mountain Vertex - Rocky Mountain element

Re: Transalp 2014

Bericht door s3t »

Ik heb interesse
ekibniatnuom
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:08
Rijdt met: granville

Re: Transalp 2014

Bericht door ekibniatnuom »

Een vriend van mij heeft de Transalp juist gereden. Blijkbaar viel het weer wat tegen!
Super ervaring zegt hij en hij heeft ook nog eens zeer goed gereden ook =D>
Plaats reactie