Vogezen (LaBresse)

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
kozzen12
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: di 18 mei 2010 16:37
Rijdt met: scott 29er

Bericht door kozzen12 »

ik kan enkel maar libelloup voorstellen in de vogezen. is een b&b volledig in het teken voor fietsers http://www.libelloup.nl/
Gebruikersavatar
david134
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 27 jan 2003 20:45
Rijdt met: Minerva hurricane deore lx "oldskool"

Bericht door david134 »

Ik ben daar 2 weken terug ook geweest . zat op een camping in Xonrupt aan het lac du longemer en ik moet zeggen , die bossen zijn gewoon TOP ! Ik heb me daar geen seconde verveeld toen ik met de mtb op pad was . ben er begonnen aan de route nr 22 zonder een kaart op zak te hebben , beetje verkeerd gereden door het slechte weer en zat ineens aan lac de lispach in La bresse ,maar die streek is zo plezant en de mensen zijn er zo behulpzaam dat ze jou wel terug op de juiste route aanwijzen . dan de 2de keer dat ik ben gaan biken ben ik gewoon met een plan vertrokken en ben ik daar ook maar beginnen rondrijden over mtb routes en over langlaufbanen . je komt wel ergens uit en dat is toch ook leuk zeker ! . in xonrupt kan je een klim /afdaling van 4 km doen als je wil over bospaden . lekker hard naar beneden knallen ! de klim was iets minder hard :-) have fun iedereen die er naar toe trekt . ook nog een leuke om deze periode van het jaar te doen . trek een wetsuit aan en zwem een het 1950 m lange meer over . zicht op karpers gegarandeert .
wazofski
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: za 03 mar 2012 17:20
Rijdt met: Cube Attention 2012

Bericht door wazofski »

Iemand die enkele goede adressen weet voor mbt-verhuur in de Vogezen (degelijke kwaliteit en niet te duur?) Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Mirlong1
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: vr 25 aug 2006 13:35
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door Mirlong1 »

Deze hebben er (La Bresse).

http://www.sports-passion.fr
kozzen12
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: di 18 mei 2010 16:37
Rijdt met: scott 29er

Bericht door kozzen12 »

volgend jaar zal ik er terug naar toe trekken, voor de mensen die een gps track hebben mogen deze doormailen. nl op zoek naar uitdagende / mooie ritten.

Alvast bedankt.
Plaats reactie