Paris Roubaix Challenge 12/04/2014

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RidingButcher
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 19:05
Rijdt met: Ridley Tiger full LX

Paris Roubaix Challenge 12/04/2014

Bericht door RidingButcher »

Zijn er nog collegabikers die de challenge meerijden daags voor de grote goden?
Gebruikersavatar
Kristof Huyck
Mountainbiker
Berichten: 1619
Lid geworden op: zo 06 sep 2009 19:52
Rijdt met: Buggenhout

Re: Paris Roubaix Challenge 12/04/2014

Bericht door Kristof Huyck »

Ik heb al een paar keer met de 'Kasseien vreten' tocht meegereden, weliswaar met de mountainbike. Deze keer denk ik er aan om de challenge mee te rijden met de koersfiets. Wat ik jammer vind is dat er geen tijdsregistratie is, dat zou toch wel gemogen hebben voor die prijzen.
Gebruikersavatar
de vallende mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: za 28 jan 2006 10:36
Rijdt met: canyon 29er
Contacteer:

Re: Paris Roubaix Challenge 12/04/2014

Bericht door de vallende mountainbiker »

vorig jaar ook geweest met de mtb.... vond het niet echt waaaauuwww dus dit jaar laat ik het passeren..maar diende voor mij als voorbereiding op een individuele 24 u race...

ik meen gelezen te hebben dat in het bos van wallers en Carrefour de l'Arbre dit jaar tijdsregistratie voorzien is.. enkel voor die kasseistroken dus...

mvg
Gebruikersavatar
Kristof Huyck
Mountainbiker
Berichten: 1619
Lid geworden op: zo 06 sep 2009 19:52
Rijdt met: Buggenhout

Re: Paris Roubaix Challenge 12/04/2014

Bericht door Kristof Huyck »

de vallende mountainbiker schreef: ik meen gelezen te hebben dat in het bos van wallers en Carrefour de l'Arbre dit jaar tijdsregistratie voorzien is.. enkel voor die kasseistroken dus...
Drie kasseistroken gaan ze van tijdsregistratie voorzien, maar er wordt wel geen klassement van opgesteld :roll:
Plaats reactie