Heeft er iemand nog andere tracks buiten de deze of waar kan ik er nog vinden?

Moderators: Reflex, Angelo., Test team
Bericht door vivkemobiel »
Ik ben net thuis van een weekje Willingen en je hebt gelijk: de bewegwijzerde parcours zijn heel mooi maar weinig technisch. Ik heb 4 GPS tracks gereden en 2 bewegwijzerde en er is inderdaad een groot verschil tussen die 2. De GPS tracks nemen veel wandelpaden en sommige zijn niet voor beginners. Dit smaakt zeker naar meer en we keren volgend jaar terug.claeske1 schreef:wij zijn ook net terug uit winterberg. eerste dag in winterberg zelf gereden en tweede dag in willingen. Als je gewoon bent te fietsen zoals in limburg met regelmatig single tracks enzo valt het ginds eigenlijk dik tegen. tenzij je echt een fiets vakantie wil en van het uitzicht genieten, dan is het er wel echt top. en zoals reeds aangegeven zijn er idd enkele mooie afdalingen bij waar je zeer hard kan gaan. Wat ons wel opviel is dat er wel mooie routes lijken te zijn, maar dat dit niet de vaste zijn: dus aanrader is om gps routes te nemen! tweede dag hebben we 18 km tocht in willingen gedaan welke eindigt met de downhill te willingen. dit was wel zeer de moeite en dit hebben we dan ook hele namiddag gedaan. maar let wel op! als je velgremmen hebt (zoals wij :)), dan kan je beter rustpauzes nemen want de sepap (of hoe het ook word geschreven) smelt gewoon door van de warmte! hebben het enkele keren aan de hand gehad. maar samengevat was het er zeer goed!