Spanje

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
Zandbijterke
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: vr 12 apr 2002 02:00
Rijdt met: C'dale MTB tandem, C'dale Scalpel SI, Rondo Ruut

Bericht door Zandbijterke »

Kan iemand mij info verstrekken over eventuele MTB routes in deze streek van Spanje ? Adressen, homepages . . . alles is welkom !
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

Ik vertrek morgen naar Salou,zal iets weten te zeggen.
Gebruikersavatar
Zandbijterke
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: vr 12 apr 2002 02:00
Rijdt met: C'dale MTB tandem, C'dale Scalpel SI, Rondo Ruut

Bericht door Zandbijterke »

Thx Shorty ! Beware for the "girls", the're soo hot over there !
Gebruikersavatar
flupke
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 05 apr 2002 02:00
Rijdt met: Trek 6500 upgraded + cannondale

Bericht door flupke »

als je de heuveltjes van "erika" ziet....laat me iets weten en ik kom af.... :lol: :lol:
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Sant Felieu - Platja d'aro - Palamos - Girona - costa Brava

Bericht door univega »

Zijn er nog MTB'ers aan de costa brava (platja d'aro) van 21 juli tot 21 augustus. Laat iets weten er zijn een 7 tal parkoers voor de MTB volledig uitgezet. Ze zijn technisch en zwaar. Elk parkoer is ongeveer 25 km maar je kan er probleemloos een lus van 100 km van maken . De beklimmingen gaan van zeeniveau tot 500 m. Ideaal om in de voormiddag een tocht te rijden en na de middag op het strand te genieten.
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Re: Sant Felieu - Platja d'aro - Palamos - Girona - costa Br

Bericht door A d r i »

kl schreef:Zijn er nog MTB'ers aan de costa brava (platja d'aro) van 21 juli tot 21 augustus. Laat iets weten er zijn een 7 tal parkoers voor de MTB volledig uitgezet. Ze zijn technisch en zwaar. Elk parkoer is ongeveer 25 km maar je kan er probleemloos een lus van 100 km van maken . De beklimmingen gaan van zeeniveau tot 500 m. Ideaal om in de voormiddag een tocht te rijden en na de middag op het strand te genieten.
mooie streek, ik ben er ooit wezen diepzeeduiken.... en de Pyreneen zijn ook niet veraf.
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Andalucia

Bericht door Beny »

iemand een idee van mtb-routes in andalucia (zuid spanje)
binnen anderhalve week vertrek ik, en de bike gaat mee
bedoeling om een dag fietsen af te wisselen met dagje cultuur
in 10 dagen vanuit malaga over bubion, priego, sevilla, grazalema en ardales terug in malaga uit te komen
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

'k Weet niet hoe het weer daar nu is, maar als er geen sneeuw ligt en geen schrik hebt van asfalt, kunt ge misschien uw klimkunsten eens gaan vertonen in het Sierra Nevada-gebergte vlak bij Malaga. Probeer mss eens de tweede hoogste berg van Spanje op te rijden (weet de naam nu niet meer, ongeveer 3300-3400 meter). Wij zijn destijds met de wagen tot ongeveer 2500 geweest en nadien te voet. Als ge chance hebt komt ge misschien zelfs berggeiten tegen!

Qua echte mountainbikeroutes kan ik u spijtig genoeg niet helpen.

Have fun!
Gebruikersavatar
Stef B
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 18 jan 2004 14:20
Contacteer:

Bericht door Stef B »

In de winter is de Sierra Nevada een ski-oord. Dus ik denk niet dat ge daar nu kunt fietsen. En zeker niet als ge het rap koud hebt zoals Beny.
Gebruikersavatar
Justin
Mountainbiker
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 17:55
Rijdt met: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Biken in Torrevieja

Bericht door Justin »

Hoi bikers allen tegaar,

Dit jaar ga ik waarschijnlijk eens voor de eerste keer "echt op vakantie". :P
Naar het buitenland heeft mij en mijn vrouwtje eigenlijk nooit echt geïnteresseerd, maar we zijn zo op een punt gekomen dat we zeggen : "We moeten er eens van tussen !".

De vraag voelen jullie natuurlijk al aankomen : heeft iemand notie van mountainbike routes of gewone fietsroutes in de omgeving van Torrevieja (Spanje) ?
Plaats reactie