Roc d'Azur 2003

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

@ Leffen : volgend jaar ga ik ook tenzij er echt iets in de weg komt.

Onder het forum Fietsonderdelen - topic 'marzocchi of manitou?' vind je mijn eerste rij-indrukken van de MX COMP Eta. Om het kort te houden : YESSSS - ik ben er content van. Zeer content.
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

[quote="ivo"]Of nog simpeler: type uw URL in en klik op de Img knop rechtsboven in uw berichtenvenster.[/quot]

Maar ik zie daar geen URL van , alleen een locatie .
En hoe moet ge da Uplaoden en een website heb ik nie en wa voor een webspace .
Een foto die al op een website staat dan gaat da wel omda ik dan de URL van weet , da heb ik al eens gedaan .

Die foto' s zijn gemaakt door een digitale fototoestel en dan zet ik die gewoon op de computer , ge moet dan bij eigenschappen kijken en dan ziet ge normaal diene URL , maar dat is het probleem bij mij .
Ik heb al zoveel keer zitten proberen, op al mogelijke manieren

Ja ik weet het ik ben ne moeilijke gast.
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

doeme
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

jo ge moet eerst uw foto's uploaden naar een website,wij kunnen niet op uwe pc kijken,als ge wilt moogde wa foto's doorsturen naar mij, ik zet ze dan effe op mijne site :wink:
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

SPECI schreef:jo ge moet eerst uw foto's uploaden naar een website,wij kunnen niet op uwe pc kijken,als ge wilt moogde wa foto's doorsturen naar mij, ik zet ze dan effe op mijne site :wink:
da is het probleem dus ik weet nie naar welke website ik moet sturen , heb er zelf geen

ok zal ik doen
Gebruikersavatar
Quadrifoglio
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 23 dec 2002 12:23

Bericht door Quadrifoglio »

jo schreef:da is het probleem dus ik weet nie naar welke website ik moet sturen , heb er zelf geen
Jo; als je zelf geen site hebt kan je je foto's nog altijd uploaden bij pinkbike : http://www.pinkbike.com/modules/photo/ (de grote blauwe link "submit photos") en dan gewoon een link naar de pagina met je foto in je post kopiëren.
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

de foto's van Jo zijn hier te bewonderen :)

http://users.skynet.be/SPECI/azur.html
joeke
Mountainbiker
Berichten: 523
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 20:16
Rijdt met: Granville HTi, Orbea Occam 29

Bericht door joeke »

Hallo,

Jullie spraken van tijden. Voor mij is deelnemen, plezier beleven en geheel aankomen veel belangrijker dan proberen een kanontijd neer te zetten.

En ik mag zeggen dat ik mij geamuseerd heb. 't Enige waar ik echt van versteld stond dat losse grond ook kan opbranden. Op verschillende plaatsen bleven nog enkel ruwe rotsblokken over. 't Was net of ge op een kolenberg reed op stapte.

Over de busreis ben ik ook iets minder te spreken. Er was al meer plaats tussen de stoelen dan vorig jaar en nu waren de fietsen iet of wat beter gerangschikt, maar 'k denk dat er niet veel fietsen geen schade hebben geleden. Dit jaar wel een reisje naar de Mont Ventoux gemaakt met Veronica Car en hun aanhangwagen. Geen enkele van de fietsen was beschadigd. 't Spijtige is dat er maar 25 fietsen meekunnen.

Hoogstwaarschijnlijk zal ik volgend jaar terug van de partij zijn, maar zo goed als zeker met eigen vervoer of mobilhome.

A propos, mijn tijden waren 6u40 voor de marathon en 3u37'10" voor de ROC. Maar zoals eerder gezegd is de olympische gedachte belangrijker.

Groetjes,

Joeke
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

THX Speci , dit zijn maar enkele foto's......kan moeilijk alle foto's tonen he

Diene ene foto met die gast dat gekleed is als pater of priester heeft deelgenomen aan de marathon en uitgereden , zijn kleed was wel redelijk gescheurt ...zal wel een paar keer tussen de ketting gestoken hebben.
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

Na de reportage op de http://www.zoenk.be is er nu ook een reportage op de http://www.forestbikers.be

Veel lees en kijkplezier...
Plaats reactie