Willingen

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Re: Willingen

Bericht door jo »

Luccie schreef: Het veld dichtst bij het festival wordt vooral bezocht door downhillers. Deze heren slapen van zaterdag op zondag nauwelijks. Als je op zondag de marathon wilt gaan rijden is het aan te raden op het andere voorziene veld te gaan liggen. Hier kan je teminste rustig slapen.

See you there !!!
Is dat echt zo een groot verschil ? , als dat zo is zal ik proberen om daar ook mijn tent op te slaan.
Hollandbiker
Mountainbiker
Berichten: 163
Lid geworden op: vr 18 apr 2003 11:24

Bericht door Hollandbiker »

Hi Guys,
Als je in Willingen de marathon serieus wilt biken, dus slaap nodig hebt, is de camping in Bruchausen ideaal. Rustig, goedkoop, goed sanitair met hete douches en slechts 10km van Willingen.
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

Willingen is een regelrechte aanrader! Alles is daar OK! Organisatie, bevoorradingen, festivalsfeer, logistiek, parcours, beurs, kortom één van de beste evenementen die ik ken! DOEN! Cu there! En maak je geen zorgen voor een kampeerplaatsje, met de tent kan je zowat overal terecht!
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Vandaag mijn bevestigingsbrief gekregen alleen nog voor de kamping in orde brengen en dan...............
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

jo schreef:Vandaag mijn bevestigingsbrief gekregen alleen nog voor de kamping in orde brengen en dan...............
Ge moet juist niets in orde brengen! :lol: Er is daar geen kamping, iedereen kampeert waar hij wil, alles wordt door de vingers gezien. Te vergelijken met onze zomerfestivalas, alleen, in Wilingen moet ge nie betalen voor uw tent! Zelfs inschrijven kan gemakkelijk ter plaatse. =D> =D> Das daar Bouillon nie, zenne [-X [-X
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

hola , ge moet u wel inschrijven zele, die voetbaltereinen zijn afgebaakend , en ze kwamen kijken of ge uw kaartje wel had ( die ge aan u tent moest hangen ) of staat ge ergens anders??
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

Wij staan altijd ergens langs de kant in de onmiddellijke omgeving. Net zoals zovelen. Sanitair vind ge in de sporthal, waar ook de inschrijving is. Die kilometer afstand, da's twee keer niks, en ge zijt toch met de velo 8) Wij zijn nog nooit gecontroleerd geweest. :bounce:
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

Ik zal ook aanwezig zijn in Willingen.
We vertrekken met de mobilhome naar ginder.
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Iedereen klaar voor Willingen

Ale Mick dan zie ik u ginder ook , ik ben daar vanaf vrijdag namiddag

Tot dan


Groetjes ,
Jo
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

Zeker! Maar ik ben daar wel pas vanaf zaterdagnamiddag...
CU there
Plaats reactie