Grand Raid Christalp

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

thx ivo, net wat ik zocht
=D>
Gast

Bericht door Gast »

Weet er iemand wanneer de inschrijvingslijst afgesloten wordt? Meen iets opgevangen te hebben van 15/08.
Ik ga nl. in vervanging van iemand die niet kan gaan. Na 2 dagen was die gast al van de lijst geschrapt maar zelf sta ik er nog niet op en het begint nu toch serieus te korten.
Ik zit nl. door mijn linker knie (overbelast) en loop de ganse dag met ijscompressen rond, alleen om de Cristalp te halen. Nu als ze me niet willen ook goed maar dan kunnen die vervelende zakken der ondertussen ook wel af. :D
Gast

Bericht door Gast »

15/8 en nog steeds niks. Wel via via vernomen dat ik thuis GEEN bericht zou krijgen maar wel op de startlijst online zou staan. Noppes dus.
Die willen daar blijkbaar mijn adrenalinegehalte nog wat kunstmatig opdrijven :evil:
Heb toch mijn vrouwtje al met hand en tand uitgelegd wat ze allemaal moet doen als er plotseling een zwarte auto voor de deur stopt van BZ :wink:
Vanavond eens een mail sturen, tegen dinsdag geen replay kunnen we het vergeten.
Gast

Bericht door Gast »

Op volgende site zie je een webcam op de marktplaats van Verbier:
http://members.home.nl/arnie.suykerbuyk ... s.htm#more
Je kan er ook nog nuttige tips vinden mbt tot de race en parcour.
Alle info over Verbier op:
www.verbier.ch
Plaatselijk weer, klik op 'Meteo'.
We gaan het blijkbaar aan ons been hebben want na weken hitte onweert en regent het nu. De temperatuur op 3000 m hoogte (pas de lona) is 6°C, westenwind 30 Km/uur.
Gebruikersavatar
Gobelijn
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: di 18 jun 2002 02:00
Rijdt met: Duratec Sonix C12

Bericht door Gobelijn »

Laat het nu maar onweren! Als het op 24/8 maar een lekker weertje is. Regen zou het geheel toch nog een stuk zwaarder maken é, pfffff
Pavabink
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: di 28 jan 2003 22:19

Transport probleempje

Bericht door Pavabink »

:-? #-o #-o :cry: Is er iemand die pas vrijdagavond (na 22u) of zaterdagvoormiddag vertrekt? Mijn fiets is reeds in Verbier maar ik geraak er zelf niet. Uiteraard delen we de onkosten.
Gast

Bericht door Gast »

Ik zou U toch niet aanraden op zaterdag te vertrekken.
Uw fiets moet nog naar de controle op zaterdag en een hele dag stijf in de auto zitten om de volgende dag 's morgens vroeg aan die rit te beginnen, tzal zeer doen.
Gebruikersavatar
Gobelijn
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: di 18 jun 2002 02:00
Rijdt met: Duratec Sonix C12

Bericht door Gobelijn »

Wij vertrekken donderdagochtend. Ideaal om vrijdag nog eens een bergske te beklimmen en volledig uitgerust zondag aan de start te verschijnen. Nu is het echt aftellen, 'k zie het nie meer zitten om nog 3 dagen te gaan werken :cry:
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

same here, ook donderdagochtend vertrekken, en dinsdag terugkomen. Maar den dezen zal alle dagen op zijn fietske te vinden zijn. Een goeie tijd rijden, tja, da's mij daar toch nie gegund. Dus, alle dagen ervan profiteren da we in de alpen zitten, en er een echte stage van maken. Zondag is dan overlevingsdag. Hopelijk zit het weer wa mee....
raketman
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 28 apr 2003 14:53

Bericht door raketman »

mister catch up, klein bericht online vanop de vergadering. we hebben enkele taken toegewezen: wij gaan elke dag fietsen, jij gaat afwassen, koken, mijn ketting aanspannen en smeren, den auto wassen en bruno masseren. =D>
woensdag gaan we om 1u winkelen, gelieve aanwezig te zijn met fiets en zeemvel want alles wordt direct ingeladen, inclusief jijzelf zodat we zeker op tijd weg zijn donderdagmorgen om 6 u.
groetjes vanuit de vortekoestraat; cya
Plaats reactie