Grand Raid Christalp

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
Masjar
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 28 mar 2003 19:34
Rijdt met: scalpel Lefty XTR

Bericht door Masjar »

Op die top is het inderdaad koud maar als je met je fiets naar boven moet stappen, sijpelt het zweet van overal naar beneden ( en dan nog zeggen dat ik in vergelijking met de P. NI zweet). Ge voelt u hart in u hoofd boenken. Als je van plan bent om boven een 10 tal minuten te genieten van het uitzicht op Lac de Moiry dan neem je best armstukken, beenstukken, windstopper mee. Voor de afdaling gewoon iets dat verluchting geeft langs achteren ( zon visnet gedoe) maar de wind stopt van voren. De adrenaline in die laatste afdaling zal wel stijgen. In het jaar dat diene gedopeerde kwiet won, waren we eens gaan kijken naar de finish AMAAI, die mannen worden gek.'Twas daar stil en in ene keer hoorde van ver zo ene JOdelahiti roepen en dan komt em voorbijgesuisd Jiiihhaaa?
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Mag men met reclame op de truitjes de GRC rijden ???
Ik rij altijd met scott kleding die men in de winkel kan kopen dus niet met de truitjes van het scott racing team waar nog meer sponsers op staan .
Ik wordt dus niet gesponsert maar er staat dus wel relame op mijn truitjes .
Ik heb eens gehoort dat da niet mag , is da waar ?? Men zou dus blanco truitjes moeten aandoen als ge niet gesponsert wordt.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

Ik denk dat het die mannen een worst zal zijn als den bakker van bij ons op den hoek reclame zou maken :wink: Trek de lijn dus maar door naar aangekochte kledij. Ik zou dan ook de shimano letterkes van mijn schoenen moeten krabben :D Larie zou ik zeggen, maar ik ben natuurlijk ni 100% zeker ... :wink:
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Er zijn organisatie's waar het niet mag , maar ik wil wel zeker zijn of het daar al da niet mag he . Tis maar da ik niet in mijne bloote flikker moet rond rijden :P :P :P


Jo
Gebruikersavatar
marzokki NQH
Mountainbiker
Berichten: 304
Lid geworden op: zo 10 mar 2002 02:00
Rijdt met: terrago-kader '98

Bericht door marzokki NQH »

op een logo/merkvermelding kunnen ze toch niets zeggen vind ik? dat is geen reclame, mijns inziens enkel een 'kwaliteitslabel' (ahum, kuch kuch, heuheu). zoniet kunt ge inderdaad bijna in uw blote flikker gaan rondrijden, of te voet (merk op kader)
Gebruikersavatar
Zandbijterke
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: vr 12 apr 2002 02:00
Rijdt met: C'dale MTB tandem, C'dale Scalpel SI, Rondo Ruut

Bericht door Zandbijterke »

Natuurlijk mag je daar rijden met wat jij wil ! Die mannen gaan toch niet aan iedereen vragen of ze wel degelijk gesponsord worden door de mensen of fabrikanten die op hun truitjes staan ? Dan zouden ze nogal werk hebben denk ik !?! Heb daar vorig jaar evenveel niet gesponsorden als "gesponsorden" zien rijden. Stuur anders eens een mail als je echt niet zeker bent en laat het ons eens weten. Maar ge zult wel zien, ze hebben daar geen reglement die zoiets verbied !
Gebruikersavatar
chris
Mountainbiker
Berichten: 151
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 21:26
Rijdt met: C'dale Scalpel - Airborne TiTa
Contacteer:

Bericht door chris »

het uci-reglement vermeld dat je enkel met gesponsorde reclame mag rijden behoudens dan de reclame op uw shirt, schoenen, bike maar dan mag ze niet groter zijn dan bepaalde afmetingen :roll: ... ik heb het reglement van de grc nog eens bekeken maar daar verwijzen ze niet eens naar het uci reglement en in hun eigen reglement vind ik er niets van terug [-X ... wel helmplicht! #-o

mvg

chris
Gebruikersavatar
Gobelijn
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: di 18 jun 2002 02:00
Rijdt met: Duratec Sonix C12

Bericht door Gobelijn »

Mannekes! Nog 14 dagen é... nu begint het hier toch serieus te kriebelen! Wie komen we daar nu allemaal tegen in Verbier? Ik dacht gelezen te hebben: Jo, Frens, Shorty, Zandbijter, .... wie nog???
En is iedereen in de conditie van z'n leven???!!!
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Chris en ivo ook , ik kijk er al naar uit .
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

den eugene will be there !!!!

conditie van mijn leven ??? dat zullen we wel zien he... Beter doen dan vorig jaar (8h18) lijkt me wel niet zo simpel...
Plaats reactie