Hongarije

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
witten
Mountainbiker
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 31 jan 2005 20:30
Rijdt met: thompson Edge TT

Bericht door witten »

all,

ik ga regelmatig fietsen juist buiten budapest, leanyfalu, visegrad en omstreken, prachtige heuvels, zeer veel aangeduide paden , en een gps doet wonderen. de tochen buiten om en rond de danube ( donau) zijn schitterend, soms overzetten met de boot naar een paar van de eilanden , en je kan schitterende dingen beleven.

indien iemand info will happen dan laat je maar iets weten... ik ben er zeer regelmatig en heb de laatste MTB fietskaarten...

F

ps : heb wel enkel info over de regio budapest/estergom/visigrad
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Tiens, den Beet, ik dacht dat je hier niet meer binnen wou :wink:
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

1)Al eens gezien hoe oude deze post is IVO??

2)En voor de beterweters; post ik vrij waar ik wil, wel in het Gentse heb ik meer belangstelling. Al bij al antw3. ik op het intressanste wat mij aan belangt.

Nu jij? Als je olie op t vuur wil gieten van mij mag je gerust t klein kind uithagen maar betrek er mij niet meer bij.

Mijn passie is biken liefst zonder problemen. Als jij die zelf wil vinden moet je maar blijven herrie schoppen. Voor jou is da"Het" probleem. Beter het 't een of 't andere stoppen nu het nog kan.

Ik voel me aangevallen en 'k wil je maar mijn boodschap doorgeven.

Anders blijf je best bij topics.
Gast

Bericht door Gast »

Zeg mannen hier niet weer mee beginnen hey [-X . Allemaal braaf zijn. :lol:
@ Beethoven, laat je niet iedere keer uit de tent lokken, mij dunkt dat de reactie van Ivo ook helemaal niet als provocatie was bedoeld. Dus mss volgende keer eerst tot tien tellen alvorens je post, mijn goede raad aan jou. :wink:
chrissie
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: di 11 jul 2006 23:12
Rijdt met: 29 -T24
Contacteer:

Bericht door chrissie »

intussen al meer linken over routes in hongarije?

ook fietsverhuurpunten eventueel?

ook tips voor kleine campings zijn welkom

alle info is welkom over het land
Gebruikersavatar
racerke600
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 10 jan 2011 12:55
Rijdt met: Kona Big Kahuna / Gazelle SPN 1

Bericht door racerke600 »

even een oud topic bovenhalen

heb sedert enkele jaren een buitenverblijf in Hongarije en ben ook al even aan het zoeken naar info mbt fietsen/mtb'en.

zeer weinig heb ik tot nu toe gevonden

wel ben ik afgelopen winter (kerstperiode) wat gaan wandelen in de bossen in de streek

tot mijn verbazing zijn daar veel wandelroutes uitgestippeld dmv kleurcodes op bomen

deze zomer neem ik de mtb mee en duik ik de bossen in, weliswaar met de gps, kwestie van nog thuis te geraken
LOL

grtz
leo

ps: mocht er iemand info wensen omtrent de streek stuur me maar een pm
Plaats reactie