Stonemantrail

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Diamond
Mountainbiker
Rijdt met: DIAMOND GUN & ROSE

Re: Stonemantrail

Bericht door Diamond »

Neen, op hun "profielfoto" staan er maar 7 en het zijn dïe van een ander jaar.
zaskar72
Mountainbiker

Bericht door zaskar72 »

Diamond schreef: di 30 jan 2024 21:01 Neen, op hun "profielfoto" staan er maar 7 en het zijn dïe van een ander jaar.
De link die ik plaatste klik daar op
Scroll helemaal naar onder en daar zie je de 8 CP's staan op de kaart
Diamond
Mountainbiker
Rijdt met: DIAMOND GUN & ROSE

Bericht door Diamond »

Sorry maar ik spreek niet over een kaart maar een "profielfoto".
zaskar72
Mountainbiker

Bericht door zaskar72 »

Heeft iemand al een GPX van 2024 Taurista gevonden? Want de route is volledig anders dan al de GPX'en die ik al vond online... #-o
b.winkel
Mountainbiker

Bericht door b.winkel »

De GPX komt wel als de wintersport weg is. Als de eerste MTB-er weer aldaar gaat biken.
zaskar72
Mountainbiker

Bericht door zaskar72 »

TAURISTA gereden. De zwaarste die ik al reed. Veel wandelen -> fiets dragen of duwen. Niet zo leuk maar dat kan komen doordat track anders is dit jaar. Ongeveer 25km langer en 300hm meer gok ik dan voorheen.

Heeft iemand ooit of dit jaar de DOLOMITI al gereden dan wil ik daar wel info over.
b.winkel
Mountainbiker

Bericht door b.winkel »

Ik heb 2 jaar geleden de Stoneman Dolomiti gedaan . Ik was gestart in Sexten wat een heel leuk plaatsje is. De eerste klim naar Marchhutte is een goed te doen. Word wel steeds steiler en boven op de Marchhutte heb je een fabelachtig uitzicht. De 2e klim naar Sillianhutte is echt een beest. Laatste 2 km boven de 20% ik heb geregeld stukken moeten lopen. Boven op bij Silianhutte kun je lekker eten. Dan begint de Demut-Passage. De Demut Passage is het mooiste op Mountainbike gebied wat er is. In de Demut passage zitten wel paar loop stukken maar niet zo veel als in Stoneman Taurista. Laatste klim is naar Rotwand daar zit een heel mooi trailtje in. Ik ga de Stoneman Dolomiti over 3 weken weer doen maar dit keer in 2 dagen. 2 jaar geleden in 1 dag gedaan en was goed te doen.
Plaats reactie