Mountainbiken in Luxemburg

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
Philippe1
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: do 12 jan 2012 19:42
Rijdt met: Canyon Nerve 29 & Spectral 27.5

Re: Mountainbiken in Luxemburg

Bericht door Philippe1 »

Ik ken de jeugdherbergen niet, noch hun websites, maar ik neem aan dat dit tochten zijn op uitgepijlde routes die toch altijd het opzet hebben voor iedereen toegankelijk te zijn.
Manou
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: di 09 nov 2021 20:37

Re: Mountainbiken in Luxemburg

Bericht door Manou »

Dit weekend de route van Berdorf rond Müllerthal gaan rijden. Niets al te zot maar wat een prachtige omgeving! En de herfstcondities waren ook top!
De GPX kan je downloaden via: https://gpxadventures.com

Gebruikersavatar
Joverowa
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 24 jun 2020 09:23
Rijdt met: een Canyon!!!

Re: Mountainbiken in Luxemburg

Bericht door Joverowa »

Dank je wel om te delen. Al moeten we toegeven dat een Petzl niet echt de beste verlichting is om te gaan MTB-en :-D

Dan ook eens naar je filmpje van het Meerdaalwoud gaan kijken. Je bent op 300m van mijn deur gepasseerd zie ik :-)
Na een tijdje ben je de paadjes in het woud "gewoon". Toch liet het filmpje me zin krijgen om me klaar te maken en te vertrekken. Natuurlijk ken ik de meeste paadjes maar ik heb toch de indruk dat er wat nieuw grut bij zit waar ik nog niet kwam. Dus die GPX staat nu ook in mijn to do lijstje! 8)
Manou schreef: zo 14 nov 2021 21:14 Dit weekend de route van Berdorf rond Müllerthal gaan rijden. Niets al te zot maar wat een prachtige omgeving! En de herfstcondities waren ook top!
De GPX kan je downloaden via: https://gpxadventures.com

Manou
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: di 09 nov 2021 20:37

Re: Mountainbiken in Luxemburg

Bericht door Manou »

Joverowa schreef: di 16 nov 2021 16:52 Dank je wel om te delen. Al moeten we toegeven dat een Petzl niet echt de beste verlichting is om te gaan MTB-en :-D

Dan ook eens naar je filmpje van het Meerdaalwoud gaan kijken. Je bent op 300m van mijn deur gepasseerd zie ik :-)
Na een tijdje ben je de paadjes in het woud "gewoon". Toch liet het filmpje me zin krijgen om me klaar te maken en te vertrekken. Natuurlijk ken ik de meeste paadjes maar ik heb toch de indruk dat er wat nieuw grut bij zit waar ik nog niet kwam. Dus die GPX staat nu ook in mijn to do lijstje! 8)
Manou schreef: zo 14 nov 2021 21:14 Dit weekend de route van Berdorf rond Müllerthal gaan rijden. Niets al te zot maar wat een prachtige omgeving! En de herfstcondities waren ook top!
De GPX kan je downloaden via: https://gpxadventures.com

Haha true! Die Petzl neem ik vooral mee als noodgevallen zoals deze :-D Al moet ik wel zeggen dat de Petzl met 900 lumen best wel ok is om in het donker te rijden (is niet zo te zien op de video).

Haha da's toevallig! Alles went natuurlijk maar het is en blijft toch een prachtig bos. Fijn te horen dat je toch getriggerd bent om de route ook eens te gaan ontdekken (o)
Plaats reactie