Roc d'Azur 2018

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
jurre
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: za 12 jun 2004 21:10
Rijdt met: Be One ,Canyon Nerve AL 9.0

Re: Roc d'Azur 2018

Bericht door jurre »

Iemand nog een ticket beschikbaar voor de trophy ??
Thibault
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: wo 16 okt 2013 23:26

Re: Roc d'Azur 2018

Bericht door Thibault »

Iemand die weet hoe lang het medisch attest op 'pending' blijft staan na upload?
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Roc d'Azur 2018

Bericht door KrisMaes76 »

Bij mij 2 dagen, is wel al 2 weken geleden, wss worden er momenteel vrij veel certificaten geupload en zal het mss wat langer duren
Thibault
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: wo 16 okt 2013 23:26

Re: Roc d'Azur 2018

Bericht door Thibault »

Nog altijd pending.
Zal wel niet meer goedkomen :)

Duurde vorige keer niet lang, dus maakt mij niet zoveel uit
Giobiker
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: wo 07 okt 2009 22:39
Rijdt met: Specialized epic 29 / Scott Scale 920

Re: Roc d'Azur 2018

Bericht door Giobiker »

Bij mij staan die ook nog altijd op pending ze en is ook al meer dan een week.

Hopelijk veranderen de weersvooruitzichten nog want voorlopig zient er nie vet uit...

grts.
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Roc d'Azur 2018

Bericht door KrisMaes76 »

Giobiker schreef:Bij mij staan die ook nog altijd op pending ze en is ook al meer dan een week.

Hopelijk veranderen de weersvooruitzichten nog want voorlopig zient er nie vet uit...

grts.
Tziet er idd nie zo goe uit de eerste 2 dagen, hopelijk enkel regen in de late namiddag... tza wel een vettig boelke worden. Geen stoflongen dit jaar...
Thibault
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: wo 16 okt 2013 23:26

Re: Roc d'Azur 2018

Bericht door Thibault »

Giobiker schreef:Bij mij staan die ook nog altijd op pending ze en is ook al meer dan een week.

Hopelijk veranderen de weersvooruitzichten nog want voorlopig zient er nie vet uit...

grts.
1 van de 3 staat nu goed bij mij.
Wat een prutsers :)

Daar afgeven zal wel geen probleem zijn.
Ik begin pas te rijden op vrijdag. Nog even bidden voor goed weer [-o<
Eigenlijk ging ik gewoon uit van prachtig zomerweer. Helaas niet altijd het geval precies.
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: Roc d'Azur 2018

Bericht door bip bip »

medisch attest staat nu al 10 dagen op pending, we zullen maar een attest meenemen naar ginder in geval van.... :roll:
Wat het weer naar het einde van de week betreft veranderen de vooruitzichten nog regelmatig. De temperaturen zijn zeker in orde , ik vrees alleen dat een nat parcours
voor nog meer file-ellende op de tracks gaat zorgen.
Hopelijk valt het allemaal mee,ik ben nog al naar daar getrokken met minder goede vooruitzichten maar eens ginder was't volle zomer.

grt,
bip bip
Thibault
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: wo 16 okt 2013 23:26

Re: Roc d'Azur 2018

Bericht door Thibault »

Mogen we ervan uitgaan dat de ondergrond snel opdroogt?
Ik kom pas vanaf vrijdag in actie. Vrijdag en zaterdag ziet er momenteel wel goed uit.

Fingers crossed
Giobiker
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: wo 07 okt 2009 22:39
Rijdt met: Specialized epic 29 / Scott Scale 920

Re: Roc d'Azur 2018

Bericht door Giobiker »

Wij zijn deze nacht naar Frejus getrokken en het is hier alles behalve volle zomer :lol:
Vanaf een beetje voorbij Lille was het een paar uur lang een schouwspel van bliksemschichten om ons heen
en de daarbij horende onweersbuien waardoor het zicht bij momenten nihil was door de felle regen.
Het is blijven regenen tot we rond 9u aankwamen, en de laatste 2 uren was het niet echt autoroute de soleil
maar eerder autoroute du drash national :lol: en daarna blijven doorregenen tot de middag.
Rond 17u is het dan terug beginnen buien, morgen geven ze nog een zeer slechte dag met 65mm neerslag
in de voormiddag alleen al, dinsdag geven ze kans op de eerste betere dag en woensdagvoormiddag zou ook nog
meevallen...
Verder geven ze voorlopig vrijdag en zaterdag ook nog redelijk goed maar het veranderd constant nog...
Het ergste dan nog is dat ze tot gisterenavond bijna maanden geen regen gezien hebben behalve eens
een onweersbui savonds, tkan verkeren he...
Allee laat ons hopen dat de dagen waarop we moeten rijden nog meevallen he, veel fietsplezier
zal er voor de rest deze week niet inzitten zoals andere jaren, jammer genoeg...

Grts.
Plaats reactie