Ik ben blij dat ik hem gereden heb. Het ging er inderdaad snel aan toe, wat eigenlijk in mijn nadeel is. Ik heb liever een wat technischer parcours met klimmen die steiler zijn. Hier waren de eerste 50 km echt brede wegen met max 5-6% bergop denk ik, voor de mannen met de grote molen dus. Dit beterde wel in de tweede helft vond ik, zeker met een paar mooie, iets technischere afdalingen. Bordjes bij afdalingen hoeft niet voor mij, ik vind dat dat vooral angst inboezemd. Er stonden wel overal mensen van de organisatie/brandweer die dus wel meteen ter plekke waren moest er iets gebeuren. Dat was zeker een toppunt vond ik.TaurineR schreef:Mooie dag, stikkapot, maar dat zal wel aan mij liggen...
Ik heb de 100km gereden, en het ging er snel aan toe.
In Belgie zou men voor de afdaling net na de 2 bevoorrading toch een verwittiging zetten dat het een beetje gevaarlijk is. Of is dit voor watjes?
Ik ben daar (voor mijn doen) te snel naar beneden gegaan, een halverwege vlot over kop gegaan, gelukkig enkel maar wat schrammen op gezicht en knie.
Na 90km ging bij mij het licht uit. Totaal geen kracht meer, te weinig gedronken denk ik.
Maar: ik heb mijn tijd met 20min. verbeterd tov. 3 jaar geleden.
Op de website staat wel al 't programma voor 2015, maar de uitslag kan ik niet vinden?
Bevoorradingen waren ook wel in orde vond ik. Apfelschorle is best wel goed tijdens zo'n rit. Beter dan sommige 'sportdranken' met vieze medicijnensmaak.
Al bij al zeer leuke rit, parcours was dus vrij makkelijk maar wel mooie omgeving, zwaartepunt van de rit ligt toch wel in de tweede helft.