Roc d' Azur 2012

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Mica
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 07 mei 2007 21:24
Rijdt met: Grand Canyon CF SLX 29"

Bericht door Mica »

Roc was super. Spijtig voor de files soms in de afdalingen /technische passages.

Iemand exacte kilometers van de Roc Marathon en hoogtemeters ?
The Doctor 46
Mountainbiker
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 15 sep 2010 00:58
Rijdt met: Trek & epic 29er

Bericht door The Doctor 46 »

Mica schreef:Roc was super. Spijtig voor de files soms in de afdalingen /technische passages.

Iemand exacte kilometers van de Roc Marathon en hoogtemeters ?
Op mijn garmin 500 had ik 76,8 km en 2364 hoogtemeters. Die 2700 hm op hunne site moet ge precies wat met ne korrel zout nemen.
Al bij al een prachtig parcours bij prachtig weer ( half Oktober en daar ligt nog volk op strand te zonnen)
Gebruikersavatar
kenneth
Mountainbiker
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 23 mei 2007 19:30
Rijdt met: Canyon Nerve AL 29 9.9SL

Bericht door kenneth »

eerste jaar dat ik deelnam, heb de roc marathon gereden. Nog nooit zo een zwaar parcour gereden, krampen als gevolg maar goed uitgereden :) en dan zondag de roc d'azur gereden deze ging veel beter :) Was een prachtig parcour, mooi uitzicht, alleen wat stom van de files en wat ongeduldige mensen maar dat hoort erbij
Gebruikersavatar
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: za 17 mei 2008 19:13
Rijdt met: Trek Farley 6

Bericht door Ivanhoe el biker loco »

De wedstrijden en parcoursen waren super op de afhandeling van gevallen en gekwetste mountainbikers geen GOED woord over te zeggen. :evil:
Gebruikersavatar
Bert67
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: vr 08 apr 2005 21:26
Rijdt met: GT Zaskar 9R

Bericht door Bert67 »

need for speed schreef:
Stalen Worm schreef:Morgen is't zover, Roc Maraton..
Alles klaargezet, heb er zin in!!
Blijkbaar mag ik mee starten in het eerste vak, bij de elites... lol!!

afgelopen dagen al paar korte ritjes gedaan, oa de Fournel beklommen /afgedaald, blijft toch ne dirty modderfokker zenne!!

http://connect.garmin.com/activity/232228175


PS: 't hier precies ook een beetje crisis: geen namen meer op de nr borden, en ook geen bidon meer in het inschrijvingspakket, #-o #-o #-o

zij die morgen gaan sterven, groeten u!!

probeer hier ook is in rond te fietsen

http://www.google.nl/search?q=esterel+g ... 00&bih=750
Heb daar ook een toerke gaan doen ,zeer mooi daar na 5jaar de Roc een ander stukje ondekt :-) en tijdens onze rit daar kwam Absalon voorbij op een BMC (en hij wou niet op de foto ;-))
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Bericht door _anonymus_ »

De Roc was toch weer dik in orde.
Het fileprobleem was volgens mij veel minder dan twee jaar geleden, parcours is toch wel in de goede zin aangepast hiervoor.

Moesten die Fransen nu eens aan de kant gaan wanneer mogelijk als ze te voet staan, was 't helemaal in orde geweest...
Gebruikersavatar
kenneth
Mountainbiker
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 23 mei 2007 19:30
Rijdt met: Canyon Nerve AL 29 9.9SL

Bericht door kenneth »

_anonymus_ schreef:De Roc was toch weer dik in orde.
Het fileprobleem was volgens mij veel minder dan twee jaar geleden, parcours is toch wel in de goede zin aangepast hiervoor.

Moesten die Fransen nu eens aan de kant gaan wanneer mogelijk als ze te voet staan, was 't helemaal in orde geweest...
ja en als je even ergens staat te wachten om ergens naar boven te fietsen, dat ze u dan toch nog rap te voet voorkruipen en dan weer in de weg gaan staan en niet schuiven ...
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Bericht door _anonymus_ »

't Zal wel zijn.
Je laat wat plaats en ze wringen zich er tussen, zodat ze weer gezellig verder kunnen aanschuiven.
Ongelooflijk.
Gebruikersavatar
Orbe@
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 05 mei 2008 14:27
Rijdt met: Orbea Satellite

Bericht door Orbe@ »

_anonymus_ schreef:Het fileprobleem was volgens mij veel minder dan twee jaar geleden, parcours is toch wel in de goede zin aangepast hiervoor.
Ik heb geen enkele file gehad ! Welke box zijn jullie gestart ? Ik in box 2 en heb op geen enkel stuk van het parcour file gehad.
Gebruikersavatar
Corleone
Mountainbiker
Berichten: 750
Lid geworden op: za 05 sep 2009 14:23
Rijdt met: Niner air,scott genius 730,Cannondale moterra

Bericht door Corleone »

Ik zou volgend jaar eens gaan,blijkbaar rijden de fransen overal zo.
Plaats reactie