Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
Coyote
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: do 10 apr 2008 11:02
Rijdt met: Cannondale Scalpel 29er
Contacteer:

Bericht door Coyote »

univega schreef:oei, dan ben ik wel verplicht van week 28-29-30-31-32 en 33 te gaan.
2x stuwmeer en 2x puigmal ?
=D> onze ouwe is nie kapot te krijgen hé :^o

Voor mij is het dus definitief: W28,29 & 30 :bounce:

Eigenlijk zou ik nu toch eens een echte uitdaging willen ... Puigmal was voor mij een voorgerechtje :roll: dus laat de voorstellen maar komen!

8)
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Bericht door univega »

Coyote schreef:
univega schreef:oei, dan ben ik wel verplicht van week 28-29-30-31-32 en 33 te gaan.
2x stuwmeer en 2x puigmal ?
=D> onze ouwe is nie kapot te krijgen hé :^o

Voor mij is het dus definitief: W28,29 & 30 :bounce:

Eigenlijk zou ik nu toch eens een echte uitdaging willen ... Puigmal was voor mij een voorgerechtje :roll: dus laat de voorstellen maar komen!

8)
Toen we op de top van puigmal stonden heb ik toch gezegd dat mijn dochter langs de andere kant van de top zat (2000m lager) aan een warmwaterbron, daar heb ik de coördinaten van en het zou kunnen dat ze dit jaar terug naar die plaats gaan, dan kunnen we bij hen overnachten, zo hoeven we zelf geen tent mee te sleuren.
Gebruikersavatar
bollie
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 13:47
Rijdt met: Secialized CAMBER FSR EXPERT 29
Contacteer:

Bericht door bollie »

jaja..maak maar weer mooie afspraken ...ggrrr..ik lees het wel hoe het was .Zal het wel jammer vinden als ik je niet zie Coyote..het is niet anders .We maken nog wel een afspraak om in het voorjaar eens een mooie tocht bij jullie in Belgie te maken ..de ardennen moeten toch ook heel mooi zijn .We wachten op iets beter weer en dan.........
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Bericht door univega »

bollie schreef:jaja..maak maar weer mooie afspraken ...ggrrr..ik lees het wel hoe het was .Zal het wel jammer vinden als ik je niet zie Coyote..het is niet anders .We maken nog wel een afspraak om in het voorjaar eens een mooie tocht bij jullie in Belgie te maken ..de ardennen moeten toch ook heel mooi zijn .We wachten op iets beter weer en dan.........
In juli ga ik met coyote op verkenning en in aug. ga ik met U want je wil je nieuwe zadelpen toch testen :-)
Gebruikersavatar
bollie
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 13:47
Rijdt met: Secialized CAMBER FSR EXPERT 29
Contacteer:

Bericht door bollie »

Ja dat is zeker..kijken of u mijn rug kan zien tijdens een afdaling :drunk:
Heb er wel zin in om met mooi weer in de bergen te fietsen .Afgelopen weken was het hier toch niet best ..veel regen en wind ..bbrrrr..ben toch al vaak nat geregend
Gebruikersavatar
Skepperken
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: vr 11 feb 2011 12:10
Rijdt met: Cube LTD Pro'11
Contacteer:

Bericht door Skepperken »

Hallo,

Misschien kunnen jullie me helpen/tips geven:

Deze zomer gaan we met de familie naar Malgrat de Mar, maar mijn schoonvader en ik zouden ginder uiteraard ook graag eens gaan biken. Enig nadeel, we kunnen onze eigen fietsen onmogelijk meenemen.
Mijn vraag is dus: heeft er iemand een idee waar we ginder ter plekke (in de buurt van Santa Susanna - Malgrat de Mar) goeie mountainbikes zouden kunnen huren of zijn die fietsen die de dienst toerisme verhuurd goed genoeg?

Ik heb al een paar vaste routes en gps-tracks gevonden via Wikiloc, maar als er routes zijn die we zéker moeten gezien hebben, hoor ik het graag

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
henkdetank
Mountainbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: za 21 apr 2007 16:37
Rijdt met: Megamo Track xx1 gold ed.

Bericht door henkdetank »

ik zit daar ook vanaf 30 juni ben ook wel benieuwd,
Gebruikersavatar
Skepperken
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: vr 11 feb 2011 12:10
Rijdt met: Cube LTD Pro'11
Contacteer:

Bericht door Skepperken »

Skepperken schreef:Hallo,

Misschien kunnen jullie me helpen/tips geven:

Deze zomer gaan we met de familie naar Malgrat de Mar, maar mijn schoonvader en ik zouden ginder uiteraard ook graag eens gaan biken. Enig nadeel, we kunnen onze eigen fietsen onmogelijk meenemen.
Mijn vraag is dus: heeft er iemand een idee waar we ginder ter plekke (in de buurt van Santa Susanna - Malgrat de Mar) goeie mountainbikes zouden kunnen huren of zijn die fietsen die de dienst toerisme verhuurd goed genoeg?

Ik heb al een paar vaste routes en gps-tracks gevonden via Wikiloc, maar als er routes zijn die we zéker moeten gezien hebben, hoor ik het graag

Alvast bedankt!
Niemand??? :-?
Gebruikersavatar
bollie
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 13:47
Rijdt met: Secialized CAMBER FSR EXPERT 29
Contacteer:

Bericht door bollie »

Kan al komen de 2 de helft week 30...Ik ben bezig om nog 1 week eerder te komen maar zal moeilijk worden..misschien kunnen we dus toch nog 1 of 2 tochten maken met z'n 3-en..of meer natuurlijk .Afgelopen zaterdag nog een wedstrijd gefietst ..de atb kampioenschappen van Hellevoetsluis...toch mooi 25 -ste geworden van de 120 man =D> ..en dat tegen al die jonge gasten .pas maar op Coyote.. :lol: zeker met die nieuwe zadelpen :^o
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Bericht door univega »

bollie schreef:Kan al komen de 2 de helft week 30...Ik ben bezig om nog 1 week eerder te komen maar zal moeilijk worden..misschien kunnen we dus toch nog 1 of 2 tochten maken met z'n 3-en..of meer natuurlijk .Afgelopen zaterdag nog een wedstrijd gefietst ..de atb kampioenschappen van Hellevoetsluis...toch mooi 25 -ste geworden van de 120 man =D> ..en dat tegen al die jonge gasten .pas maar op Coyote.. :lol: zeker met die nieuwe zadelpen :^o
Als we met 3 zijn kunnen we misschien best een tocht maken waar je uw nieuwe zadelpen kunt gebruiken :-)
Plaats reactie