Brake force one
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
- Mountainbiker
- Berichten: 1142
- Lid geworden op: za 02 dec 2006 21:31
- Rijdt met: Scott scale 910 2013
- Contacteer:
Bericht door BelAir_500 »
ze zien er goed uit, en prijs ziet er nog beter uit :)
zodra te koop, hou mij op de hoogte
zodra te koop, hou mij op de hoogte
-
- Mountainbiker
- Berichten: 402
- Lid geworden op: do 04 aug 2005 15:33
- Rijdt met: Cannondale Scalpel Team replica
Bericht door ianaprilia »
Ze zien er inderdaad super uit en werken ook zo.
De normale verkoopprijs is 380 euro per rem, schijven niet inbegrepen. Duurdere klasse dus, maar zeker te vergelijken met de Magura MT8.
Van de moment dat ze leverbaar zijn volgt er nog een speciale actie via mtb.be, dus volg de topic zeker op de voet...
De normale verkoopprijs is 380 euro per rem, schijven niet inbegrepen. Duurdere klasse dus, maar zeker te vergelijken met de Magura MT8.
Van de moment dat ze leverbaar zijn volgt er nog een speciale actie via mtb.be, dus volg de topic zeker op de voet...
-
- Mountainbiker
- Berichten: 1142
- Lid geworden op: za 02 dec 2006 21:31
- Rijdt met: Scott scale 910 2013
- Contacteer:
Bericht door BelAir_500 »
aiiiii 380per rem :s dan heb ik slecht gelezen en vind ik ze duur :p
maar als ze idd zo goed zijn etc etc dan is het te overwegen
grtz
maar als ze idd zo goed zijn etc etc dan is het te overwegen
grtz
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Berichten: 5024
- Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
- Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
- K2-er
- Test team
- Berichten: 3630
- Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
- Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
- Contacteer:
Het arikel staat klaar op de homepage
http://www.mountainbike.be/algemeen/act ... =&ucat=14&
http://www.mountainbike.be/algemeen/act ... =&ucat=14&
-
- Mountainbiker
- Berichten: 1142
- Lid geworden op: za 02 dec 2006 21:31
- Rijdt met: Scott scale 910 2013
- Contacteer:
Bericht door BelAir_500 »
top artikel dank U mtb.be
maar ik heb nog de vraag :
-wat voor onderhoud moet er gebeuren aan deze rem ?
-moet er nooit ontluchten worden of olie veranderen ?
-390€ per rem, en hoeveel € voor de lichtste "kill" versie ?
misschien zullen jullie deze vragen kunnen beantwoorden na een lange duur test ?
alvast bedankt
Grtz
maar ik heb nog de vraag :
-wat voor onderhoud moet er gebeuren aan deze rem ?
-moet er nooit ontluchten worden of olie veranderen ?
-390€ per rem, en hoeveel € voor de lichtste "kill" versie ?
misschien zullen jullie deze vragen kunnen beantwoorden na een lange duur test ?
alvast bedankt
Grtz
- saiko
- Test team
- Berichten: 4048
- Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
- Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe
Het bleeden hebben we ook gevraagd, normaal zou dat niet nodig zijn omdat het een gesloten circuit is, er kan dus geen lucht,water of vuil bij.BelAir_500 schreef:top artikel dank U mtb.be
maar ik heb nog de vraag :
-wat voor onderhoud moet er gebeuren aan deze rem ?
-moet er nooit ontluchten worden of olie veranderen ?
-390€ per rem, en hoeveel € voor de lichtste "kill" versie ?
misschien zullen jullie deze vragen kunnen beantwoorden na een lange duur test ?
alvast bedankt
Grtz
Toch kan er makkelijk gebleed worden door 2 bleednippels een op de rem en een in de caliper.
in mijn ogen lijkt het me toch aan te raden om jaarlijks ofzo eens te bleeden al is het maar preventief en voor het onderhoud en die paar CC olie dat valt wel mee.
-390 is idd voor de BFO rem. Over de Kill Hill versie hebben we nog geen informatie aangezien dit onder Tune valt en dus ook andere verdelers heeft.
- We gaan de rem normaal gezien krijgen bij de introductie in België en dan wordt de rem enkele maanden grondig getest, zowel puur XC, veel kilometers malen als voorbereiding van marathons etc.
Kijken wat de remmen doen in de modder en in de koude.
En ze worden op een meer enduro/freeride fiets gezet en dan natuurlijk op gepast parcours daarvoor getest.