Overlijdensbericht

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gast

Bericht door Gast »

Ik wil de mensen van dit forum (en Ivan en Jack77(mijn vader zei me eens dat je niet graag je echte naam op het forum wil onthullen)) nog even bedanken.
Voor de reacties, voor de rouwkrans bij de begrafenis en voor de mooie kaart met als opschrift:
"Wanneer een biker verdwijnt aan de horizon, wil dit niet zeggen dat hij weg is. We zien hem alleen niet meer."
We hebben de kaart bij de begrafenisceremonie voor de kist gezet, omdat de foto zijn grote passie toonde, en dat niet op de brute manier waarop hij omgekomen is, maar op de manier waarop hij het zo graag had. Hij had ook zo graag nog fietstochtten gedaan in de bergen in het buitenland.

Mijn vader zou hier heel blij mee geweest zijn (klinkt wel raar zo, maar jullie snappen wat ik bedoel).
Nou ja, bedankt dus... :)
Gebruikersavatar
Gazelleke
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: di 20 jul 2004 22:55
Rijdt met: Gazelle Extreme Polished

Overlijdensbericht

Bericht door Gazelleke »

Goh, ik kom hier veel te laat vrees ik. Ben nog niet zo gek lang op het forum maar het is erg schrikken als je zoiets leest. Ik wil toch nog de naasten van een naar ik kan lezen fantastisch man enorm veel sterkte toewensen in deze toch wel moeilijke dagen...hier wordt een mens gewoon stil van. Ik hoop dat we zulke mensen op het forum indachtig houden want uit de vele reacties van hem bleek hij een mtb-er met heel z'n hart....
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Toch eventjes een beetje opvolging van wat er nu uiteindelijk gebeurd is met het geld van de inzamelactie voor Viper.

In totaal is er iets meer dan 200€ bijeen verzameld waarvan ongeveer 3/4 werd besteed aan de rouwkrans. In samenspraak met Ivan en Jack77 zijn we overeengekomen dat die krans wel iets mocht kosten, zeker omdat er geld genoeg beschikbaar was en omdat Viper meer verdient dan een prullig kransje.

In een mail naar de familie (dochter) stelde ik voor om het resterende bedrag te storten op hun rekening, tenzij zij iets anders voorstellen.

Alles komt dus in kannen en kruiken en hierbij dank ik ten zeersten allen die hun bijdrage hebben geleverd!
Gebruikersavatar
Dafke08
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: za 07 dec 2002 14:21
Rijdt met: Bianchi Oetzi 9800

Bericht door Dafke08 »

Ik ben ook lange tijd niet op het forum geweest en lees nu pas dit bericht, via deze weg wil ik dus ook mijn medeleven betuigen aan de familie van viper en aan alle personen die hem nauw aan het hart lagen.

Veel sterkte toegewenst in deze donkere periode.
Gebruikersavatar
mudbuster
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: wo 07 jul 2004 21:20
Rijdt met: GT Zaskar LE magura race line volledig XT

Bericht door mudbuster »

Ja man, ik ben er helemaal nie goe van.
Ik heb hier alle berichten gelezen van iedereen en dan merk je pas wat dit forum teweeg brengt.
Ik heb dit bericht nu pas gelezen door omstandigheden.
De afbeelding van de koe zal ik ook zeker missen. Ik heb Viper ook nooit ontmoet en toch verlies je een vriend, een bizar gevoel

Ook mijn oprechte steun aan de familie toegewenst
Keyser Soze
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 26 nov 2003 17:46
Rijdt met: Specialized Epic '04

Bericht door Keyser Soze »

Sterkte aan de familie en vrienden van Viper in deze moeilijke dagen.
Gebruikersavatar
mtb-fltn
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 31 dec 2004 13:06
Rijdt met: Granville Team G-racer U6
Contacteer:

Bericht door mtb-fltn »

Al mijn medeleven aan de familie en vrienden van viper. Ik wens jullie veel sterkte in deze moeilijke periode.
Gebruikersavatar
den hazze
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 08 mei 2004 21:30
Rijdt met: bmw

Bericht door den hazze »

mijn innige deelneming!!!!!!!!!!!
Gesloten