Museeuw geen co-commentator meer

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
EasyBiker
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 10 okt 2004 10:33

Bericht door EasyBiker »

Ik vrees dat de echte waarheid ons ons niet zal besteed zijn...tenzij er één of andere ingewijde uit de biecht zou klappen. En waarom zou die ingwijde dat doen? Om daarna door iedereen gedumpt te worden?
Er zijn te veel positieve kontroles om te denken dat er niets aan de hand is.
Gebruikersavatar
Thys
Mountainbiker
Berichten: 614
Lid geworden op: do 15 jan 2004 22:28
Rijdt met: Radon ZR EVO 01

Bericht door Thys »

Ike musseew geen co-commentator meer.

Maar Dave Brylands mocht dit wel, tijdens zijn schorsing,...
Ook sportweekend aangedaan.
Meirhagen ook nog op sportweekend geweest.

Is dit dan fair?

Ik zeg niet da we hem moeten inkaderen en heilig verklaren.
Maar hij wordt toch al gestraft omdat hij geen koerdirecteur kan worden.
En binnen Quik step zal men toch hem toch ook wat minder hoog prijzen?

Geen fan van musseew maar dit vindt ik toch deels onterecht.
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

Mss zijn ze zich nu pas bewust geworden van de ethisch vragen die dit oproept.
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

Thys schreef: Maar Dave Brylands mocht dit wel, tijdens zijn schorsing,...
Ook sportweekend aangedaan.
Meirhagen ook nog op sportweekend geweest.

Is dit dan fair?
Waren Dave en Filip dan co-commentator ? Ik dacht van niet

Er is een verschil tussen geïnterviewd worden over zijn eigen daden en co-commentator spelen. Voor de laatste functie moet men zelf van onbesproken gedrag zijn. En dat is de laatste tijd zeker niet het geval geweest wat Musseeuw en Cie betreft.
Gebruikersavatar
Xploded
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 12 dec 2003 13:57
Rijdt met: Dual Shockx Royal ;-)

Bericht door Xploded »

jerommeken schreef: Er is een verschil tussen geïnterviewd worden over zijn eigen daden en co-commentator spelen. Voor de laatste functie moet men zelf van onbesproken gedrag zijn. En dat is de laatste tijd zeker niet het geval geweest wat Musseeuw en Cie betreft.
Ben ik het totaal niet mee eens, Rutger Beke had dus vorige week commentaar mogen geven en vandaag niet meer? Tis niet omdat je niet betrapt bent, dat je "clean" bent, want dat houdt uw stelling wel in, vind ik.
Ik heb het eerder al gezegd, Eddy Merckx is 9/10 de grootste doping pakker aller tijden (is ook 1 keer effectief gepakt) en die is sportman van de eeuw #-o en als die co-commentaar wil geven (OS Athene) dan doen ze op de VRT net of God is neer gestreken...
Allemaal dikke vette schijnheiligaards, dat is heiliger willen zijn de Paus. [-X
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

Xploded schreef:
jerommeken schreef: Er is een verschil tussen geïnterviewd worden over zijn eigen daden en co-commentator spelen. Voor de laatste functie moet men zelf van onbesproken gedrag zijn. En dat is de laatste tijd zeker niet het geval geweest wat Musseeuw en Cie betreft.
Ben ik het totaal niet mee eens, Rutger Beke had dus vorige week commentaar mogen geven en vandaag niet meer? Tis niet omdat je niet betrapt bent, dat je "clean" bent, want dat houdt uw stelling wel in, vind ik.
Ik heb het eerder al gezegd, Eddy Merckx is 9/10 de grootste doping pakker aller tijden (is ook 1 keer effectief gepakt) en die is sportman van de eeuw #-o en als die co-commentaar wil geven (OS Athene) dan doen ze op de VRT net of God is neer gestreken...
Allemaal dikke vette schijnheiligaards, dat is heiliger willen zijn de Paus. [-X
Ik ben efkes niet mee : wat heeft Rutger Beke misdaan ?

Op uw andere opmerkingen :
Toch efkes mijn quotes hierboven ook lezen : als men zijn straf heeft uitgezeten is men "gezuiverd van alle zonden". Iedereen heeft recht op een tweede, derde, vierde, ... kans.

Je bent inderdaad clean zolang je niet betrapt bent en automatisch dan "ook van onbesproken gedrag". En dan mag men wat mij betreft co-commentator spelen.

En dat is inderdaad hypocriet : de grootste schijnheiligaards zijn de nog niet betrapte gedopeerden.
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Rutger Beke => EPO , positief bevonden, tegenexpertise OOK positief
Gast

Bericht door Gast »

pv schreef: 't Is precies een politieker die er alles aan doet om zijn postje te behouden en blijft ontkennen tot dat hij met zijn neus op de feiten gedrukt wordt!.
Ah ja waarom zou je bekennen. Je geeft het antwoord zelf al. Het loont immers op de lange termijn om alles te blijven ontkennen. Zie de zaak Delcroix.
- Altijd blijven ontkennen.
- Veroordeeld worden.
- Blijven ontkennen en in beroep gaan.
- Een legertje advocaten de zaak laten rekken tot het boeltje verjaard.
- Verjaard is onschuldig.
- Je weet zoveel van de interne smeerput dat ze je dan op het einde nog zonder blikken en blozen terug een vetbetaald postje geven ook.
Ze hebben dus goede leermeesters.
Gast

Bericht door Gast »

Thys schreef:Ike musseew geen co-commentator meer.

Maar Dave Brylands mocht dit wel, tijdens zijn schorsing,...
Ook sportweekend aangedaan.
Meirhagen ook nog op sportweekend geweest.

Is dit dan fair?

Ik zeg niet da we hem moeten inkaderen en heilig verklaren.
Maar hij wordt toch al gestraft omdat hij geen koerdirecteur kan worden.
En binnen Quik step zal men toch hem toch ook wat minder hoog prijzen?

Geen fan van musseew maar dit vindt ik toch deels onterecht.
Gestraft? Gelieve alles ten gronde te volgen dan hè.
De brave man schept er nog over op ook dat hij nooit een licentie gevraagd heeft om in een wielerploeg een functie op te nemen en zelfs de intentie niet heeft om dit ooit te doen.
Minder hoog prijzen? Waarom?. Of dat ze van niets wisten. :roll:
De reklame is immers reeds gemaakt.
Gast

Bericht door Gast »

Xploded schreef:
jerommeken schreef: Er is een verschil tussen geïnterviewd worden over zijn eigen daden en co-commentator spelen. Voor de laatste functie moet men zelf van onbesproken gedrag zijn. En dat is de laatste tijd zeker niet het geval geweest wat Musseeuw en Cie betreft.
Ben ik het totaal niet mee eens, Rutger Beke had dus vorige week commentaar mogen geven en vandaag niet meer? Tis niet omdat je niet betrapt bent, dat je "clean" bent, want dat houdt uw stelling wel in, vind ik.
Ik heb het eerder al gezegd, Eddy Merckx is 9/10 de grootste doping pakker aller tijden (is ook 1 keer effectief gepakt) en die is sportman van de eeuw #-o en als die co-commentaar wil geven (OS Athene) dan doen ze op de VRT net of God is neer gestreken...
Allemaal dikke vette schijnheiligaards, dat is heiliger willen zijn de Paus. [-X
Ach den Eddy. Hij zal daar inmiddels al dik spijt van hebben, maar betrouw komt pas na de zonde. Spijtig genoeg krijgt hij ook geen kansen meer om het verleden goed te maken.
Laatst gewijzigd door Gast op di 19 okt 2004 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie