BK militairen in Eupen

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
swerkfiets
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 06 feb 2004 19:35
Rijdt met: olmo sramX0
Contacteer:

BK militairen in Eupen

Bericht door swerkfiets »

wie rijdt er morgen ook nog dit kampioenschap? Het parcour is gewoonweg schitterend, alleen vrees ik dat we dikwijls te voet zullen gesteld staan wegens opstoppingen aan de technische stukken met een vrij smalle doorgang.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Ik zou er normaal heen gaan maar ben dinsdag niet daar geweest voor verkenning dus pas ik maar. :-?
't Zal voor volgend jaar zijn.
Gebruikersavatar
swerkfiets
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 06 feb 2004 19:35
Rijdt met: olmo sramX0
Contacteer:

Bericht door swerkfiets »

zonder verkenning kan je er inderdaad niet veel gaan doen want de bandenkeuze zal zeer belangrijk zijn en ik vermoed dat er veel zullen afhaken na 1 ronde die dit soort technische parcours niet gewoon zijn Het is zeker geen parcour voor een dagje uit voor het plezier. Op training zijn er ook al verschillende op hun bek gegaan in de steile technische afdalingen.
Gebruikersavatar
swerkfiets
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 06 feb 2004 19:35
Rijdt met: olmo sramX0
Contacteer:

Bericht door swerkfiets »

Vandaag was de grote dag. Zij die het parcour niet hadden verkend hebben zich een bult verschoten dat het er zo zwaar bijlag en vooral de voor sommige de iets te technische afdalingen met menig valpartij tot gevolg. Het matriaal moest in prima conditie zijn. Bandenkeuze was zeer belangrijk. Het was op sommige stukken spekglad en met wortels bezaait. De nieuwe militaire kampioen is Gerry Werckx geworden. In de tweede ronde had hij al afstand van zijn concurenten genomen en heeft de leiding nooit meer afgestaan.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Mijn schoonbroer eindigde 8ste. =D>
Gebruikersavatar
miky111
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 29 aug 2004 17:12
Rijdt met: ridley tiger ,xt...

beestig.......

Bericht door miky111 »

:oops: was er ook 54 ste geworden ben de 2 ronde goe gevallen(4 spaken kapot +stuur goe krom :drunk: , maar moe zeggen was en beestig parkour... :oops: :wink:
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Bericht door Beny »

soms een beetje te beestig
moest het parkoer er droger bijliggen
dan zou voor mij er veel meer fun bij geweest zijn
technische afdalingen zijn een beetje mijn ding
maar als iedereen daar haast te voet naar beneden schuift
kan ook ik niet veel anders
zelfs in ne single-track bergop gingen er velen te voet
ik hoop volgend jaar daar opnieuw
maar met een perfecte ondergrond
Gebruikersavatar
miky111
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 29 aug 2004 17:12
Rijdt met: ridley tiger ,xt...

beestig.....

Bericht door miky111 »

:wink: das waar die ééné afdaling met die veele wortels was heeeel gevaarlijk ,tijdens de verkenning dinsdag heeft er nog iemand zijn sleutelbeen gebroken +vrijdag voor de wedstrijd (verkenning)was er nog ééné mee 2 gebroken ribben das pijnelijk....lang herstel... :-?
Plaats reactie