Meirhaeghe in Oostende

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
Dzjowie
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 15:28
Rijdt met: Specialized - Radon

Bericht door Dzjowie »

tbfkai schreef: vrouw... relativeringsvermogen...
Tss tbfkai, je bent te veeleisend [-X

8)
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Binnenkort mag diene gast zelfs ni eens zijn fiets nimeer pakken om naar den bakker te rijden
Ach je met Een beetje epo in je brood ben je wa rapper, maar trappen moet ge nog altijd doen.

Streets
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Streets schreef:Ach je met Een beetje epo in je brood ben je wa rapper, maar trappen moet ge nog altijd doen.
Nee nee niks rapper, EPO overleeft het maagzuur niet dat moet rechtstreeks ingespoten worden. Zo laat ik o.a. mijn hoogtechnologische Duitse producten (Boule de Berlins) door de bakker achter den hoek helemaal vloeibaar maken. Ready to inject.
Gebruikersavatar
Thorgal
Mountainbiker
Berichten: 292
Lid geworden op: do 19 feb 2004 17:44
Rijdt met: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d
Contacteer:

Bericht door Thorgal »

JFK schreef: EPO overleeft het maagzuur niet dat moet rechtstreeks ingespoten worden.
der zijn der thans die beweren dat hun voedingsconsulent hen geflikt heeft (Babyface Bru.....) :wink: :wink: :wink:
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

Thorgal schreef:
JFK schreef: EPO overleeft het maagzuur niet dat moet rechtstreeks ingespoten worden.
der zijn der thans die beweren dat hun voedingsconsulent hen geflikt heeft (Babyface Bru.....) :wink: :wink: :wink:
Dat was methadon, als ik denk wie jij bedoelt.
Gebruikersavatar
Joris
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: di 22 apr 2003 11:46
Rijdt met: Niner Ros 9; Orbea Occam

Bericht door Joris »

Thorgal schreef:
JFK schreef: EPO overleeft het maagzuur niet dat moet rechtstreeks ingespoten worden.
der zijn der thans die beweren dat hun voedingsconsulent hen geflikt heeft (Babyface Bru.....) :wink: :wink: :wink:
Ik heb dat ook gehoord en zei tegen mijn vrouw:" EPO moet toch ingespoten worden, waarom reageert Frank Raes daar niet op ? " Sorry ik vind toch dat ne journalist daar mag op reageren. Ik stel voor dat FR eens in de leer gaat bij Phara De Aguirra.
En dat Bruylands niet weet wat hem in zijn lijf gespoten wordt, zegt veel over Bruylands. Ofwel is hij gewoon stom ofwel is het ne grote leugenaar :^o !!. Geef mij dan meer onze filip. Die komt er tenminste recht voor uit. (Al keur ik dopinggebruik niet goed.)
Gebruikersavatar
Joris
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: di 22 apr 2003 11:46
Rijdt met: Niner Ros 9; Orbea Occam

Bericht door Joris »

Jack77 schreef:
Thorgal schreef:
JFK schreef: EPO overleeft het maagzuur niet dat moet rechtstreeks ingespoten worden.
der zijn der thans die beweren dat hun voedingsconsulent hen geflikt heeft (Babyface Bru.....) :wink: :wink: :wink:
Dat was methadon, als ik denk wie jij bedoelt.
Nee, nee, het ging wel degelijk over EPO. De methadon affaire, dat was iemand anders. Als ik het me goed herrinner is bruylands op EPO gepakt.
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

Sorry, in de war met Brandt en zijn "apothekersmelange speciale".
Gebruikersavatar
Dave the madman
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 06 sep 2004 10:33
Rijdt met: Specialized Epic, XT

Bericht door Dave the madman »

Tis allemaal nie zo simpel:
Filip heeft inderdaad door de toenemende druk (en geloof me maar, die kan enorm hoog zijn bij die mannen) de bekende fout begaan. Valt niet goed te praten, zeker niet, en een straf moet er komen, maar ook weer niet TE.
Maar hij heeft de mountainbikewereld en andere toprijders in de wereldstand van schande willen redden door direct toe te geven en geen onnozele smoesjes te verzinnen zoals onze wegrenners zo goed kunnen.
Maar de bond vertikt gewoonweg om een uitspraak te doen, terwijl de schuldige schuld bekend heeft. Wist je dat de WB stand nog steeds niet definitief vastligt omdat FM op plaats 3 staat? Plezant voor die 4de. Zolang de bond hem niet schorst mag Filip nergens uit geschrapt worden en straten op elke koers dat hij wil. Zelfs in livigno had hij technisch gezien nog kunenn starten. maar om andere bikers het seizoen niet te laten verkl*** is hij met directe ingang gestopt: sorry, maar dat siert hem.

Ik vind ook dat het item 'doping' een beetje TE overroepen is. Imeand die normaal steeds als 10de eindigt zal ook niet met doping ineens 3de worden. Zo een wondermiddel is er nog niet.

Ik persoonlijk vindt dus dat filip een mooi signaal gegeven heeft in Oostende dat de bond stilaan maar zijn verantwoordelijk in deze zaak opneemt. Hij heeft egdaan wat hij moest doen.
Gebruikersavatar
Epic Man
Mountainbiker
Berichten: 216
Lid geworden op: do 19 aug 2004 11:43
Rijdt met: One Silver arrows and 2 Black Italians

Bericht door Epic Man »

Dave the madman schreef:Tis allemaal nie zo simpel:
Filip heeft inderdaad door de toenemende druk (en geloof me maar, die kan enorm hoog zijn bij die mannen) de bekende fout begaan. Valt niet goed te praten, zeker niet, en een straf moet er komen, maar ook weer niet TE.
Maar hij heeft de mountainbikewereld en andere toprijders in de wereldstand van schande willen redden door direct toe te geven en geen onnozele smoesjes te verzinnen zoals onze wegrenners zo goed kunnen.
Maar de bond vertikt gewoonweg om een uitspraak te doen, terwijl de schuldige schuld bekend heeft. Wist je dat de WB stand nog steeds niet definitief vastligt omdat FM op plaats 3 staat? Plezant voor die 4de. Zolang de bond hem niet schorst mag Filip nergens uit geschrapt worden en straten op elke koers dat hij wil. Zelfs in livigno had hij technisch gezien nog kunenn starten. maar om andere bikers het seizoen niet te laten verkl*** is hij met directe ingang gestopt: sorry, maar dat siert hem.

Ik vind ook dat het item 'doping' een beetje TE overroepen is. Imeand die normaal steeds als 10de eindigt zal ook niet met doping ineens 3de worden. Zo een wondermiddel is er nog niet.

Ik persoonlijk vindt dus dat filip een mooi signaal gegeven heeft in Oostende dat de bond stilaan maar zijn verantwoordelijk in deze zaak opneemt. Hij heeft egdaan wat hij moest doen.
Voila meer moet dat niet zijn....
Plaats reactie