Forumoverzicht All about MTB MTB Nieuws Meirhaeghe in Les Gets

Meirhaeghe in Les Gets

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht wo 15 sep 2004 21:36
MaC'Red Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Merida Big Nine Team

Gino schreef:
:bounce: :bounce: Jaja POPEYE was terug op den bike ! :bounce: :bounce:

Ik blijf erbij: kijk maar uit naar HOUFFA 2005 daar ga je iets zien !!

De Fluppe is gewoon den beste dat geeft Martinez toe door tezeggen:" nu hebben de andere ook is een kans..." op de vraag wat hij vond van de schorsing van Filip. En geloof mij zonder dienen brol had em ook GOUD gehade ngisteren weer WERELDKAMPIOEN geworden !!! En volgende week de WERELDBEKER gewonnen !!! =D> =D>

niet alleen Miguel Martinez geeft het toe maar ook bart brentjens op de site van o² bikers, ik citeer

Zeker sinds het vertrek van Meirhaeghe was er niet langer één favoriet, maar eerder een stuk of tien. Absalon en Hermida behoorden niet persé tot de topfavorieten, maar het heeft me niet verbaasd dat zij zo sterk reden

Gizmo 8)

Bericht wo 15 sep 2004 21:40
Gertus Mountainbiker

Mijn bike: Lokeren
mountainbike.nl sjonge wat wordt daar niet door de molen gehaald. Als je er een 'te koop' item opzet moet de Mod 24h later al 15 schunnige topics verwijderen dus waarom nog aandacht geven over hun menig over flup #-o

Vorige

Keer terug naar MTB Nieuws