Meirhaeghe in Les Gets

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
Steven®
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 23 apr 2004 20:18
Rijdt met: Custom Orbea
Contacteer:

Bericht door Steven® »

Transalp schreef:
sleery schreef:kzal kik ier ne keer een primeurke smijten zie (alà denk toch dat et nog ne primeur is) Meirhaeghe komt uit met een nieuw type band voor 2005. Naam zou iets met Houffalize erin verwerkt zijn.

to be continued...
Al lang geen primeur meer... 'k Heb dat al ergens gelezen, maar 'k weet niet meer waar... O2 Bikers?
Jep, stond in O2 bikers! Specialized brengt een nieuwe band uit, genaamd houffalize en grotendeels ontwikkeld door Meirhaeghe! Deze band gaat vooral bedoeld zijn voor op een losse ondergrond. Ook de nieuwe fast trak band (opvolger van de rockster) is door Filip mee ontworpen.
Gebruikersavatar
intruder
Mountainbiker
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 24 dec 2003 19:22
Rijdt met: B1 Replic, marzocchi EXR, alivio montage, pd-m520, kaloy+XLC-components "accessoires"

Bericht door intruder »

DIKKE FEEST da em mss trugkomt :D Is et realistisch te hope da em in les gets mee ga rijde? [-o<
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Bericht door Biestie1 »

Ik weet nie of er hier op het forum gasten van de Xtreme-bikers uit Begijnendijk zitten, die kunnen hetvolgende bevestigen :
Zij hebben met Filip in Les Gets op een terras gezeten. Hij heeft daar met die gasten tot een kot in de nacht mee zitten lachen en zeveren en pinten pakken. Hij heeft inderdaad terug goesting om te starten maar als die 4 jr schorsing bevestigd wordt, dan is het zowiezo over and out.
Hopelijk begint 'm dan met het echte MTB : marathon ;-)
Ik vind het ne superkerel : heeft een grote fout gemaakt, geeft dat openlijk toe, draagt de gevolgen en tracht zijn leven gewoon verder te zetten ... klasse. Vergelijkt dat eens met die omhooggevallen wegjeannetten.
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Akkoord, hij geeft het toe, maar dat mag niet van invloed zijn op het bepalen van de strafmaat. Er zat EPO in zijn lichaam en dat blijft een feit.
Lees hier trouwens zonet dat Hermida (2de in Athene) in Les Gets niet mocht starten wegens een te hoog hematocrietgehalte.. #-o
Roel heeft misschien nog hoop op een medaille met terugwerkende kracht als hij ook bekend :drunk:
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Op mountainbike.nl hakken ze serieus met de botte bijl op Filip in.Daar is een topic aan de gang waar ze het een schande vinden dat hij nog zou aantreden..begrijpen wie kan :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

het is dan ook mountainbike.NL hee.
Als het Brentjens moest zijn zouden ze heel wat minder praat hebben, mijn gedacht..
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

A d r i schreef:het is dan ook mountainbike.NL hee.
Als het Brentjens moest zijn zouden ze heel wat minder praat hebben, mijn gedacht..
dat zou pertankst een juist even grote schande zijn... en den bondscoach dan maar mekkeren dat de mountainbikesport zo klein is. die gast moet dringend eens komen kijken naar een theux of malmedy of vielsalm of hagelandse chronotocht. waar zitten al de bikers ? ik weet het wel hoor...
Gebruikersavatar
Gino
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 26 mei 2004 02:30
Rijdt met: GT zaskar LE

Bericht door Gino »

:bounce: :bounce: Jaja POPEYE was terug op den bike ! :bounce: :bounce:

Ik blijf erbij: kijk maar uit naar HOUFFA 2005 daar ga je iets zien !!

De Fluppe is gewoon den beste dat geeft Martinez toe door tezeggen:" nu hebben de andere ook is een kans..." op de vraag wat hij vond van de schorsing van Filip. En geloof mij zonder dienen brol had em ook GOUD gehade ngisteren weer WERELDKAMPIOEN geworden !!! En volgende week de WERELDBEKER gewonnen !!! =D> =D>
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

eugene schreef:
A d r i schreef:het is dan ook mountainbike.NL hee.
Als het Brentjens moest zijn zouden ze heel wat minder praat hebben, mijn gedacht..
dat zou pertankst een juist even grote schande zijn... en den bondscoach dan maar mekkeren dat de mountainbikesport zo klein is. die gast moet dringend eens komen kijken naar een theux of malmedy of vielsalm of hagelandse chronotocht. waar zitten al de bikers ? ik weet het wel hoor...

natuurlijk zou het een even grote schande zijn, maar ze zouden wel wat minder hard schreeuwen als hunnen Bart tegen de lamp vloog.
Ik zie dat op andere buitenlandse fora ook, ze waren overal een beetje jaloers op onze flup (allez, nu niet meer :wink: ) en maar wat blij dat hij weg is, konkurrent minder nietwaar?
Bas van Dooren weet er alles van.
speich
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 22:25

Bericht door speich »

A d r i schreef:het is dan ook mountainbike.NL hee.
Als het Brentjens moest zijn zouden ze heel wat minder praat hebben, mijn gedacht..
...
natuurlijk zou het een even grote schande zijn, maar ze zouden wel wat minder hard schreeuwen als hunnen Bart tegen de lamp vloog.
Ik zie dat op andere buitenlandse fora ook, ze waren overal een beetje jaloers op onze flup (allez, nu niet meer :wink: ) en maar wat blij dat hij weg is, konkurrent minder nietwaar?
Bas van Dooren weet er alles van.
Valt wel mee, dunkt me. Toen Bas van Dooren betrapt werd waren de reacties van Nederlandse zijde beslist niet mild.
Plaats reactie