Meirhaeghe in Les Gets

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Gino schreef::bounce: :bounce: Jaja POPEYE was terug op den bike ! :bounce: :bounce:

Ik blijf erbij: kijk maar uit naar HOUFFA 2005 daar ga je iets zien !!

De Fluppe is gewoon den beste dat geeft Martinez toe door tezeggen:" nu hebben de andere ook is een kans..." op de vraag wat hij vond van de schorsing van Filip. En geloof mij zonder dienen brol had em ook GOUD gehade ngisteren weer WERELDKAMPIOEN geworden !!! En volgende week de WERELDBEKER gewonnen !!! =D> =D>
niet alleen Miguel Martinez geeft het toe maar ook bart brentjens op de site van o² bikers, ik citeer

Zeker sinds het vertrek van Meirhaeghe was er niet langer één favoriet, maar eerder een stuk of tien. Absalon en Hermida behoorden niet persé tot de topfavorieten, maar het heeft me niet verbaasd dat zij zo sterk reden

Gizmo 8)
Gertus
Mountainbiker
Berichten: 805
Lid geworden op: wo 18 sep 2002 02:00
Rijdt met: Lokeren

Bericht door Gertus »

mountainbike.nl sjonge wat wordt daar niet door de molen gehaald. Als je er een 'te koop' item opzet moet de Mod 24h later al 15 schunnige topics verwijderen dus waarom nog aandacht geven over hun menig over flup #-o
Plaats reactie