Meirhaeghe in Les Gets

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Tomski
Mountainbiker
Berichten: 427
Lid geworden op: do 22 jan 2004 22:31
Rijdt met: Specialized

Meirhaeghe in Les Gets

Bericht door Tomski »

Filip Meirhaeghe op wk parkoers in Les Gets.

http://new.mtbs.cz/obrazek/ms_meirhaeghe.jpg
Laatst gewijzigd door Tomski op za 11 sep 2004 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
guntherds
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: di 12 mar 2002 02:00
Rijdt met: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
Contacteer:

Bericht door guntherds »

der zal hier 1 op het forum een gat in de lucht springen dat ie meirhaeghe terug op een velo ziet, man man man, die zijn weekend zal niet meer stuk kunnen

voor de tjechen onder ons:
Při obhlídce cross-country trati, o které vám chceme přinést zvláštní report, narazilo naše zpravodajské očko Cipis na na Filipa Meirhagheho. Na EPO pozitivně testovaný úřadující mistr světa si ze svého provinění nedělá pranic, přiznal se a má klid. "Do Les Gets jsem přijel na rekreaci, mám dovolenou. Trať se mi líbí, teď pomáhám kamarádovi najít nejlepší stopu."
Gebruikersavatar
fiete R-vrouw2
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: di 10 feb 2004 11:00
Rijdt met: bossue sport/magura hs33/manitou axel

Bericht door fiete R-vrouw2 »

YESSSSSSSSSSSSS
Gebruikersavatar
SchizO
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 10 aug 2003 11:24
Rijdt met: C'Dale Rush

Bericht door SchizO »

Mag em starten ? Zoja Jiiiiiiiiihhhhhhhhaaaaaaaaaa
Tiles02
Mountainbiker
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 18 jul 2003 12:16
Rijdt met: Rotwild

Bericht door Tiles02 »

Filip is toch buiten gesmeten bij specialized....
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Da's toch een ouwe foto, Filip reed niet meer met v-brakes maar met Hope Mini's. :drunk:
Gebruikersavatar
sleery
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: wo 22 jan 2003 20:04
Rijdt met: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Bericht door sleery »

kzal kik ier ne keer een primeurke smijten zie (alà denk toch dat et nog ne primeur is) Meirhaeghe komt uit met een nieuw type band voor 2005. Naam zou iets met Houffalize erin verwerkt zijn.

to be continued...
Gebruikersavatar
Transalp
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: di 22 apr 2003 15:54
Rijdt met: Scott Spark / Canyon Ultimate

Bericht door Transalp »

sleery schreef:kzal kik ier ne keer een primeurke smijten zie (alà denk toch dat et nog ne primeur is) Meirhaeghe komt uit met een nieuw type band voor 2005. Naam zou iets met Houffalize erin verwerkt zijn.

to be continued...
Al lang geen primeur meer... 'k Heb dat al ergens gelezen, maar 'k weet niet meer waar... O2 Bikers?
Gebruikersavatar
sleery
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: wo 22 jan 2003 20:04
Rijdt met: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Bericht door sleery »

Transalp schreef:
sleery schreef:kzal kik ier ne keer een primeurke smijten zie (alà denk toch dat et nog ne primeur is) Meirhaeghe komt uit met een nieuw type band voor 2005. Naam zou iets met Houffalize erin verwerkt zijn.

to be continued...
Al lang geen primeur meer... 'k Heb dat al ergens gelezen, maar 'k weet niet meer waar... O2 Bikers?
twas maar proberen é, maar bepaalde op het forum kunnen zich er misschien aan optrekken :wink:
Gebruikersavatar
Rudy D
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 23 okt 2002 20:05
Rijdt met: Radon ZR Black Race

Bericht door Rudy D »

Van op de Sporzasite:

"Misschien is het de moeite om terug te keren"

za 11/09/04 - Filip Meirhaeghe lijkt uit het dal te kruipen. De op doping betrapte wereldkampioen trok de afgelopen week naar het Franse Les Gets waar zondag het wereldkampioenschap plaatsvindt. Hij legde er enkele rondjes af en sprak over een eventuele comeback.
Filip Meirhaeghe:

"Dit was een confrontatie met mezelf en mijn wereld. Ik boekte een overwinning op mezelf", verklaart de mountainbiker in Het Nieuwsblad. Meirhaeghe stak zelfs zijn regenboogtrui in de valies.

"Als ik me goed voel trek ik die misschien aan. Dat kan nog tot zondag want er is nog geen nieuwe en ik ben nog niet geschorst."

Het was zes weken geleden dat de man nog eens op de fiets zat. "De goesting is niet weg. Het blijft wachten op de uitspraak. Pak ik een schorsing van één jaar, dan is het misschien de moeite om terug te keren. Maar wordt het een zwaardere straf, dan is het voor mij te laat."
Plaats reactie