Forumoverzicht All about MTB MTB Nieuws Poelvoorde zoekt nogmaals nieuwe sponsor

Poelvoorde zoekt nogmaals nieuwe sponsor

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht do 09 sep 2004 20:44
The Raceface Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: EDNINE
Met wat minder pretentie had den Poelvoorde misschien nog een sponsor. Mijnheer denkt namelijk dat hij een echt topper is. Slecht is hij niet maar MTB is nog altijd een kleine sport en daar moet je nog altijd zelf zaken regelen. Je kunt niet verwachten dat uw fietske altijd schoon klaar staat. Nu en dan moet je hem zelf ook eens schoon maken.

Bericht zo 12 sep 2004 17:26
Gast

K heb vandaag Poelvoorde gezien in de cyclox wed van Dudzele. In de eerste ronde moest hij meteen de kopgroep van een man of tien laten gaan. Met o.a. Rondelez, Declerq,.... Als hij dan halfweg de tweede ronde al rond de 15 de positie reed is hij maar afgestapt. =D>
Hoe kan je nu een sponsor vinden als je niet op je tanden kan bijten en terug vechten? Rondelez zat toen in een achetvolgende groep waar Declerq het tempo aangaf. Hij kan maar met veel moeite volgen maar beet op zijn tanden en heeft pas net voor de laatste ronde moeten lossen, hij is nog knap 8ste geworden. Voor zo iemand heb ik respect maar niet voor een loser die na 2 ronden afstapt.
Als je dan nog weet dan de Bel Kamp bij da amateurs vierde werd, hoe wil iemand die geen 2 ronden kan volgen dan een sponsor eisen?

Bericht zo 12 sep 2004 20:46
Mountainbiker

Rondelez kan niet anders dan op zijn tanden bijten. Anders zou hij eind dit jaar ook mogen gaan doppen

Bericht zo 12 sep 2004 20:56
Gast

K ga hier nie van die belachelijke discussies houden, wat kan het mij schelen wat die mannen doen. Ik kan alleen maar zeggen wat ik gezien heb. En Rondelez heeft duidelijk het karakter om op zijn tanden te bijten iets wat ik bij Poelvoerde nog niet gezien heb.

Bericht zo 12 sep 2004 21:12
Mountainbiker

Belachelijk is anders. Ik ben genen supporter van Poelvoorde en ook niet van Rondelez. Trouwens beiden trappen toch harder dan ik. Maar met karakter krijg je of behoud je geen profcontract. Resultaten willen sponsors zien. Publiciteit. En we moeten realistisch zijn. Als Bjorn dit jaar geen goed resultaat rijdt en zich niet kan selecteren voor de Wereldbeker wedstrijden. Dan mag hij het vergeten. In de profwereld is er geen sympathie. De enen zijn dood is de anderen zijn brood.
Ik hoop dat Bjorn zijn contract mag houden. 'k vind het trouwens ook een sympathieke gast.

Bericht ma 13 sep 2004 13:09
Polly Avatar gebruiker
Mountainbiker

The Raceface schreef:
Ik hoop dat Bjorn zijn contract mag houden. 'k vind het trouwens ook een sympathieke gast.

Profploeg opstarten met het forum? :wink:

Vorige

Keer terug naar MTB Nieuws